עמוד הבית > טכנולוגיה מתקדמת > B-CURE LASER DENTAL PRO - LP

עוד שירות חדש ומתקדם בצהר לחיוך

הפחתת כאב לאחר טיפול והאצת ההחלמה בעזרת מכשיר

כחלק מאמצעי הטכנולוגיה החדשניים בהם אנו משתמשים לרווחת מטופלינו, אנו במרפאות צהר לחיוך עושים שימוש במכשיר B-CURE LASER DENTAL PRO – מכשיר הלייזר המקצועי הנייד הראשון בעולם.

טיפול באמצעות המכשיר מאפשר להפחית את משך הכאב ועוצמתו לאחר טיפולי שיניים והליכים כירורגיים כגון עקירות ושתלים, ומקצר את תקופת הריפוי.

כל היתרונות במכשיר אחד:

בי-קיור לייזר דנטל פרו

בי-קיור לייזר דנטל פרו הינו מכשיר רפואי חדשני ומתקדם בפיתוח ישראלי, אשר עשה פריצת דרך עולמית בתחום רפואת השיניים באמצעות השימוש בטכנולוגיית הלייזר הרך בעולם הדנטלי.

בי-קיור לייזר דנטל פרו הינו המכשיר הנייד הראשון בעולם המאשפר טיפול מקצועי בלייזר רך. המכשיר מסייע בהאצת תהליך ההחלמה, בטיפול בדלקות ופצעים ובהפחתת כאבים ונפיחויות לאחר טיפולי שיניים.

חדירתו האפקטיבית של הלייזר הרך לתוך הרקמות הרכות מאפשרת טיפול אקסטרא-אוראלי, בניגוד למכשירי לייזר מקבילים נייחים. טיפול אפקטיבי משולב – במרפאה ובבית, מאפשר החלמה מהירה ואיכותית יותר.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ואחד מנציגנו יצור עמכם קשר

איך עובד בי-קיור לייזר דנטל פרו?

לייזר רך (קר) הינו אור לייזר בעוצמה נמוכה הפועל על פני העור, ובו-זמנית חודר לעומק הרקמות ללא אפקט חימום וללא פגיעה בעור.

הטיפול בלייזר הרך מעורר את הפעילות התאית, מחזק את התקשורת הבין-תאית ומגביר את יעילות המערכת החיסונית הטבעית של הגוף: מעודד ייצור אנזימים הלוחמים בדלקות, משחרר אנדורפינים ומגביר את ייצור הקולגן והאלסטין המסייעים בהחלמה טובה יותר של פצעים ושיקום האזור לאחר פרוצדורות כירורגיות.

התוצאה:

יעילות מוכחת מחקרית בטיפול בדלקות חריפות וכרוניות

הפחתת כאבים ונפיחויות לאחר פרוצדורות דנטליות והאצת תהליך ההחלמה

מוכח קלינית כמפחית כאבי פרקים ומפרקים באזור הפה והלסת

טכנולוגית הלייזר הרך הוכחה קלינית כיעילה בהפחתת כאבים, נפיחויות וטיפול בדלקות במקרים כגון: