עמוד הבית > למה דוקא אנחנו

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

מדוע לבחור דווקא בצהר לחיוך

מרפאת צהר לחיוך חרטה על דגלה מצוינות ושירותיות, ולכן, אנחנו מקפידים להציע למטופלים שלנו את כל הטיפולים המשמרים העדכניים ביותר הקיימים כיום. זאת, כמובן, בצד טיפולים כירורגיים ואסתטיים נוספים. אנחנו מאמינים, כי לקשר הרציף בין המטופל לרופא המטפל בו ולצוות המרפאה, ישנה חשיבות גדולה, ולכן, אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת להתחדש, להתעדכן עבור המטופל בכל בעיות השיניים, החניכיים והלסת שלו, גם אם מדובר בטיפולי מניעה. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולעזור לכם להבטיח לעצמכם שיניים בריאות, יפות וחזקות, לאורך זמן!

איך לבחור מרפאה?

כפי שניתן להבין, טיפולים משמרים הם טיפולים ובדיקות שתדירותם קבועה ושוטפת, והם אמורים להתברג באורח החיים שלכם במועדים קבועים ומתוכננים מראש. ברור, כי בחירת מרפאה שבה יבוצעו הטיפולים התדירים האלה, צריכה להתבסס על מספר קווים מנחים. הראשון בהם הוא מגוון הטיפולים הרחב אותו מציעה המרפאה, שהרי אין טעם, עבור כל טיפול להגיע לרופא או למרפאה אחרת, נכון? הקריטריון השני החשוב בעת בחירת מרפאה, הוא הרמה המקצועית של הרופאים ואנשי הצוות המטפל במרפאה. אמנם, גם קרבה סביבתית עשויה להיות חשובה כשיקול בבחירה, אבל לא רצוי להסתמך עליה בתור קריטריון יחיד, בעת בחירת מרפאה שתבצע טיפולים משמרים לכם ולבני משפחתכם.

אז למה דוקא אנחנו?

  • בזכות תוכנית הטיפולים האישית: אנו מאמינים במתן מענה לצרכים אישיים, אנו מציעים למטופלינו תוכנית טיפול מתאימה לצרכיהם האישיים, המגובה בתוכנית אלטרנטיבית אחת לפחות, זאת על מנת לאפשר למטופלינו לבחור בין החלופות המתאימות להם ביותר הן מבחינת אופי הטיפול והן מבחינה כלכלית
  • בזכות כירורגית הפה: הניסיון של פרופסור גבי צ’אושו, המשמש כאחראי על תחום כירורגיית הפה, היא נכס עבור המטופלים שלנו – בייחוד אלו הזקוקים למענה לסוגיות מורכבות.
  • בזכות הרופא המומחה לטיפולי שורש: המרפאה מעסיקה מומחה לטיפולי שורש, דבר שכמעט אינו קיים במרפאות אחרות.
  • בזכות הרופא המומחה להרדמה כללית
  • בזכות הניהול: המרפאות מנוהלות על ידי ד”ר עמירם צהר הינו רופא שיניים קשוב ומנוסה, לפני שהוא מנהל, ד”ר צהר הוא בראש ובראשונה רופא שיניים בכיר, המכיר את מטופליו ומעניק להם טיפול מקצועי ואיכותי.
  • בזכות קשת הטיפולים הרחבה: בצוהר לחיוך, כל הטיפולים – שיקום, כירוגיה, שימור, מתבצעים תחת קורת גג אחת,
  • בזכות הגמישות הגיאוגרפית: המרפאה שלנו בחולון מעניקה למטופלינו גמישות גבוהה יותר בבחירת מיקום ומועד הטיפול.
  • בזכות הניסיון והשירות: מרפאת צהר לחיוך פועלת בהצלחה מעל 25 שנים, מרבית מטופלינו הם לקוחות חוזרים, המפקידים בידנו את בריאות הפה שלהם, הם גם המשווקים הטובים ביותר שלנו,
  • בזכות האפשרות לטיפול בסדציה עמוקה: ד”ר צהר ופרופסור צ’אושו הינם בעלי הסמכה מאושרת ע”י משרד הבריאות לעסוק בטיפולים בהרדמה כללית תחת רופא מרדים.
  • בזכות האיכות: כל החומרים במרפאה מאושרים הן ע”י התקן האירופאי ((ce והן ע”י התקן האמריקאי (FDA).

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

נגישות