שיננית – הטיפול המשמר שכל אחד חייב לצרוך בתדירות קבועה

שיננית הנו טיפול שיניים שכל אחד חייב לקבל פעם ב- 3-6 חודשים לפחות בשביל לשמור על מערכת הלעיסה ולהימנע ממצב של דלקות, עששת ונפיחות. כל הסיפור של כשל דנטלי מתחיל מנושא הזיהום הפנימי, והצטברות של אבנית היא מוקד מרכזי מאד בהתהוותו. לכן, רישום לטיפול שיננית באופן קבוע מפחית את הסיכוי שיהיו לכם דלקות או עששת. בשונה ממה שטוענים, כי אנשים שניחנים בבעיות בשיניים נוטים לכך בגין תורשה, ישנם מעט צעדים שתוכלו לעשות כדי למנוע את תרחיש האימים בתוך הפה. הליכה לשיננית באופן תדיר היא ללא ספק אחד מהם. מה בתכנית?

ניקוי אזורי תפר חניכיים-אמייל

אזורים אלה מכילים גם קטעי עור וגם קטעי עצם והם לכשעצמם מאד פגיעים לחדירת מזון במיוחד אם מדובר על חניכיים עבים שדרכם הוא נכנס בקלות. ניקוי אזורי תפר בין החניכיים לאמייל יקטין מאד את הסיכוי שאירוע כזה יקרה אם הוא מתבצע באופן קבוע. שיננית תעבור על כל 4 הלסתות שלכם ותוודא כי האזור נקי וסגור היטב.

ניקוי בין השיניים, ברווחים

משימה זו הנה חשוב מאד להבטחת הפה שלכם כנקי וכמי שיספק לכם שקט תעשייתי בתחום הדלקות והעששת. רבות מהבעיות הללו מתהוות ברווחים בין השיניים הטוחנות, כאשר ככל שהרווח גדול יותר יש יותר סיכוי למצוא מרבצי לכלוך. במידה ורווח כזה מוביל להתנפחות חייך או כאב, יש לסור מייד לרופא השיניים ולבדוק שהשן בסדר שאין לה סדק ושניתן לשקם אותה ללא עקירה, במידה והיא זו שגורמת לכאבים שלכם.

ציפוי השיניים בחומר מלבין

כל ביקור מוצלח אצל השיננית צריך להסתיים במריחת חומר נעים לספיגה אשר דואג להלבנת השיניים באופן זמני. לא ניתן לגעת בשיניים בשניות הראשונות ליישומו אך כעבור מספר דקות ניתן להתנהל חופשי ולחוש בפה אוורירי מהרגיל.

להחזיר לעצמכם את החיוך בין השפתיים

כשאתם מתחזקים את השיניים שלכם אצל שיננית בפרקי זמן קבועים אתם מבטיחים לעצמכם פה מאוורר שתענוג להתנהל עמו ואשר ייסב לכם את ההרגשה הטובה ביותר האפשרית. שיניים בריאות הן ברכה אבל צריך לדעת לשמור על כך. רישום קבוע לשיננית ידאג שבסיס השימור שלכם יהיה טוב ויציב לאורך זמן.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות