שיניים תותבות על גבי שתלים – שיטה ייחודית לשיקום הפה

שיניים תותבות מאקריל או ויטליום ניתנות כיום להעמסה על שתלים. על מנת להשיג יציבות חזקה בלעיסה וגם להפוך את מחיר שיקום הפה לכלכלי, גם להשלים את הטיפול ביום אחד וגם לספוג מינימום טראומה דנטלית, המלצת רופאי השיניים היא להטמיע פחות שתלים משיניים תותבות אבל לדאוג שהיחס בין הראשונים לאחרונות ייצור המרה כזו שהשיניים יהיו מאד חזקות עד כדי הרגשה של שיניים אמיתיות בלעיסה.

העמסת שיניים תותבות על גבי שתלים ברוחב סטנדרטי

זהו טיפול הכולל 12 שיניים תותבות ברצף, אחת ליד השנייה, אשר מועמסות על גבי 8 שתלים. השתלים דקים אך חזקים מאד, מבוססים על מתכת הטיטניום ובנויים כך שניתן יהיה להעמיס כמה שיניים על כל אחד מהם. טיפול זה נועד למי שעבר חבלה דנטלית ונאלץ לעקור שיניים בריאות בשורשים אך שנשברו ליד שיניים מרוסקות. חבלה כזו נגרמת בדרך כלל בנפילה קדמית על המנשך. עוד אנשים שעשויים לפנות לטיפול זה הם עקורי שיניים לשעבר אשר החליטו לבסס החלפה בתותבים ומעוניינים להשלים עקירות של שיניים שנשארו על ציר התקנת השתלים על מנת שיהיה חלל ריק של 12 שיניים חסרות להשלמת המהלך.

העמסת שיניי תותבות על גבי שתלים רחבים

שתלים רחבים הם שתלים שהרוחב שלהם רחב בהרבה, ולא במעט, מכל שן בפה. משתמשים בהם כדי שניתן יהיה להעמיס הרבה מאד שיניים על כל אחד מהם. המטרה היא להטמיע 4 שתלים כאלה על מנת לשקם מנשך פה שלם עם שיניים תוחבות על גבי שתלים וברכס החניכיים לסירוגין. טיפול זה נקרא All on 4 והוא מציע החלפה של כל השיניים במשטח והעמסתם על 4 שתלים איכותיים.

יתרונות שיניים תותבות על גבי שתלים

שיניים תותבות על גבי שתלים הם שיניים שנשלפות, וניתנות להחזרה לכל שתל. מניתן לחוש בחוזק ויציבות גם על גבי שיניים שלא הותקנו שתלים מתחתם. שיניים תותבות על גבי שתלים מאפשרים לכם ליהונת מהיציבות והחוזק של השתלים מחד ומהמוביליות של השיניים כתותבים מאידך. שילוב זה מושך לא מעט קהלים לעשות שיניים תותבות על גבי שתלים במקום כתרי קבע מחרסינה או מזירקוניה.,

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות