שיניים תותבות על גבי שתלים קדמיים באיכות חסרת פשרות

בעוד שתלים שהוטמעו בשיניים טוחנות יצריכו בניית כתר מעליהם, בשיניים הקדמיות יהיו אלה תותבים שנדרשים להחליפם. ראשית כל, נדון מדוע בכלל עוקרים שיניים קדמיות. עקירתן מתבצעת בראש ובראשונה בשל חבלה דנטלית. אלה בדרך כלל לא שיניים שחוטפות עששת או דלקת כלשהי המצריכה עקירה. ניתן לראות בהיסטוריה של רובכם שעיקר טיפולי השורש, (הטיפולים האחרונים בהחלט לפני שעושים עקירה), נעשו בשיניים הטוחנות ולרוב ממש לא בקדמיות. בשיניים הללו נוגעים אך ורק אם נגרמה חבלה דנטלית, כמו למשל נפילה מרכב דו גלגלי על המדרכה או על הכביש או נפילה קדמית תוך כדי ריצה או אחר. התהליך כולל עקירה, שתל ושחזור מלא של השן שנעקרה באמצעות פיסול תותב ייעודי כדי להחזיר את הלוק המקורי של החיוך שלכם.

תחילת התהליך כוללת עקירה והשתלה

בתחילתו של התהליך, תבוצע עקירה כדי להוציא החוצה את השן הקדמית הפגועה. לאחר מכן, יתבצע שתל אם נמצאתם מתאימים להשתלה ביום אחד, ואם לא, אז יתוכנן מילוי עצם בתאריך נקוב. לאחר המתנה של מספר חודשים יוטמע השתל והוא יוכל להוות בסיס להתקנת התותב.

הסדרת התותב להטמעה על השתל

התותב יפוסל בדיוק כמו השן הקדמית שנעקרה והוא יהיה עשוי מזירקוניה איכותית. עד אז, יוטמעו באזור תותבים זמניים. כאשר התותב האמיתי יהיה מוכן והשתל שלכם יהיה ישר פלס על האזור, ניתן יהיה להטמיע אותו לצמיתות בפה שלכם.

הטמעת התותב

סיום הליך הסדרת שיניים תותבות על גבי שתלים נעשה בעטיו של חיבור התותב לאזור. החיבור נעשה כך שהשתל הוא שורש התותב ומחזיק אותו מלמטה תוך מניעת נפילה או נדנוד, בשונה מתותב שחובר ללא שתל. מרגע הטמעתו של התותב הקבוע, המנשך הקדמי שלכם ייראה בדיוק כמו מקודם ולא פחות חשוב, ירגיש כמו בימים של לפני החבלה הדנטלית שספגתם. ניתן יהיה ללעוס שם את כל סוגי המזון וליהנות מחופש מוחלט ללא חשש מהידרדרות הגורם הזר. החלפתו תידרש רק לאחר שנות שימוש רבות מאד.

צהר לחיוך – שיניים תותבות על גבי שתלים בהתאמה אישית

אם אתם זקוקים לטיפול שיניים תותבות על גבי שתלים, פנו למומחים של צהר לחיוך לקבלת הצעת מחיר המכסה את כל הטיפול, החל מהעקירה וההשתלה, ועד להטמעת השיניים בלוקיישנים הנדרשים בפיכם.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות