שיניים תותבות על גבי שתלים – הפתרון המושלם לשיניים קדמיות שנעקרו

שיניים תותבות על גבי שתלים בדרך ייחודית! הכירו את הדרך האולטימטיבית למחוסרי עצם להסדיר את השתלים שלהם בלי הרמת סינוס ובלי השתלת עצם נוספת! באמצעות שיניים תותבות על גבי שתלים ניתן לכסות לשת שלמה מחוסרת שיניים בשתלים איכותיים ומעליהם שיניים תותבות שישמשו את המטופלים. יש לכם פה עם עצם שלמה ולא מחוסרת? ניתן להטמיע את כל השתלים הנדרשים, 6 במספר להשלמת לסת שלמה, ביום אחד. אבל אם חסרה לכם עצם, התהליך עדיין ניתן ליישום. פרטים, במאמר שלפניכם.

מטמיעים 4 שתלים מתחת לחניכיים בהזחה ובהטיה לקליטת כל השיניים התותבות ביציבות

השתלים מוטמעים כדי לכסות לסת שלמה. מדובר בשתלים עבים וחזקים במיוחד ביחס לשתלים המיועדים לעצם תקינה. השתלים הללו מוכנסים לפיו של המטופל בהרדמה כשבנקודות בהן ישנו מחסור בעצם הם יוצבו בהטיה כך שהם יכסו גם את האזורים הללו וגם את האזורים התקינים. זו לא הטמעה פרוביזורית. לכך בדיוק הטיפול מיועד. אלו 4 שתלים חזקים ועבים מאד, המיועדים להצבה בהזחה עבור אדם שיש לו מחסור בעצם.

הטמעת תותבים על גבי השתלים החדשים

התותבים אשר יוטמעו על השתלים החדשים יהיו איכותיים ביותר, יאפשרו לעיסה מלאה וחזרה לשגרה. אלו לא תותבים שמוטמעים על מנשך השן ישירות וצפויים להתנדנד ולהתערער. מדובר על תותבים שיוטמעו על מערכת השתלים המתקדמת שעומדת להיות מוצבת בפה שלכם, ועל כן הם יתפקדו כמו שיניים מלאות לכל דבר ועניין.

המלצות לתפקוד כאשר יש לכם שיניים תותבות על גבי שתלים

במידה ומדובר במערכת של 6 שתלים מלאים על עצם תקינה, ניתן לחזור לשגרה מלאה. במידה ומדובר על 4 שתלים הפרוסים על הלסת, ההמלצה שלנו היא לצרוך מזונות רכים בלבד למשך ה- 6-8 שבועות הראשונים ולאחר מכן כשהשיניים והשתלים חזקים מספיק לעבור לצרוך מזונות קשיחים.

צהר לחיוך – שיניים תותבות על גבי שתלים באיכות

במרפאת צהר לחיוך ניתן להטמיע שתלים גם כאשר ישנו מחסור בעצם. השיטה מאפשרת להטמיע 4 שתלים באופן ייחודי שמכסה לסת שלמה, בשל גודלן ועוביים שיכול לכסות אותה. ניתן להטמיע שיניים תותבות על גבי שתלים אלה וליהנות משגרה מלאה במהלך הלעיסה.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות