שיניים תותבות נשלפות לשיקום פה זמני

בשונה מכתרים, שיניים תותבות מהוות פתרון שיקומי לא קבוע. ניתן לשלוף אותן החוצה ולחבר בחזרה לנקודת העיגון. עיגון השיניים התותבות יכול להיות מיושם ישירות על החייך או על שתל. החומר ממנו עשויים התותבים הוא אבקת אקריל או מתכת ויטליום בציפוי אקריל.

התקנת שיניים תותבות אחרי עקירת שן

טיפול זה מעגן את השיניים התותבות שיותקנו לכם על גבי בסיס יציבה חזק מטיטניום, הוא השתל הדנטלי. ישנם טיפולים בהם מתחת לכל תותב מתקינים שתל וישנ9ם טיפולי העמסה בהם על מעט שתלים מעמיסים הרבה תותבים. טיפול מאד נפוץ הוא העמסה של 12 תותבים על 8 שתלים, וניתן אף להרחיב את גודלו של כל שתל  ולבסס על 4 שתלים גדולים בלבד את כל השיניים במנשך העליון או התחתון.

המלצות להתקנת שיניים תותבות שיספקו יציבות בלעיסה וגם יהיו נגישות מבחינה כלכלית

מומלץ להתקין שיניים תותבות מרכזיות וחשובות בלעיסה על שתלים ואת השיניים הסמוכות והפריפריאליות להעמיס על רכס החניכיים כשהן מחוברות לאותה שן שהוטמעה על השתל. בדרך זו אתם גם משקיעים בעיגון איכותי (שתלים) וגם חוסכים עלויות ומבטיחים יציבות בפה.

היתרונות של טיפול שיניים תותבות

  • זמין ומהיר, לא מצריך ריבוי טיפולים.
  • שיניים תותבות, בשונה מכתרים, קל מאד להכין ולאפיין למטופל.
  • ניתן להתנהל עם השיניים התותבות באופן ידני ולשמוט אותן מהפה כשלא מעוניינים להשתמש.
  • כיום שלא כמו בעברף, כשהן מעוגנות בפה הן יציבות וחזקות, הודות לחומרי ייצור מעולים ועיגון איכותי על רכס החניכיים או השתלים.

היתרונות של טיפול שיניים תותבות

לרוב, זה מהווה פתרון שיקומי אסתטי בו בוחר המטופל בשל הצורך להעמיד באופן מזורז מראה חיצוני מושלם לפני תמונה או וידאו. אם עקרו שן קדמית, עד להסדרת הכתר מתקינים שן תותבת. במעט מהמקרים משתמשים בפתרון זה כאמצעי קבוע במקום כתרים.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות