לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

רפואת שיניים ממוחשבת

אין ספק כי בעשורים האחרונים, עובר העולם שלנו מהפכה דיגיטלית, וכיאה לעידן הדיגיטאלי הנוגע בכל תחום, גם תחום רפואת השיניים לא נשאר מאחור. יתרה מכך, רפואת שיניים בטכנולוגיה מתקדמת הפכה להיות תנאי הסף ההכרחי לכל מרפאת שיניים מקצועית, הרוצה להישאר רלוונטית.

הסורק הדנטלי 

החידוש החם ביותר בתחום רפואת שיניים בטכנולוגיה מתקדמת הסורק הדנטאלי, המאפשר סריקת חלל פי המטופל באופן ממוחשב. המערכת מורכבת ממחשב, ממצלמה דיגיטלית ומיחידת הדמיה, והיא מאפשרת מדידה דיגיטלית מהירה, קלה ובטוחה, וללא צורך בחומרים זרים. סורק דיגיטלי פותח בפני רופאי השיניים אינספור אפשרויות לתכנון ולעיצוב הליכי שיקום זמניים או סופיים. זוכרים את השיטה הקלאסית באמצעות חומר מטבע? זו שבמהלכה הוכנס חומר מטבע רך לפיכם כשהוא נתון בכף מתכת או פלסטיק? ובכן, תיפרדו מהשיטה לשלום, כי הסורק הדיגיטלי שמחליף אותה מפיק, תוך זמן קצר, תמונה תלת-ממדית שאיכותה גבוהה. הקובץ המופק ישמש את רופא השיניים או את טכנאי השיניים, הן בתכנון והן בביצוע של הליכי השיקום.

חריטה דיגיטלית 

לקיחת המידה מתבצעת בסריקה דיגיטלי,  כך גם ביצוע הכתרים עצמם לא נעשית בידי אדם אלא ע”י חריטה דיגיטלית דרך המחשב .
הסורק הדיגיטלי שבמרפאה והחריטה הדיגיטלית שבמעבדה משפרים באופן משמעותי את הדיוק של העבודה .

צהר לחיוך - מחייכים בשל הטכנולוגיה המתקדמת

עכשיו, בזכות הטכנולוגיות המתקדמות, קל יותר מתמיד לשמור על שיניים יפות ובריאות!

אנחנו, אנשי מרפאות צהר לחיוך, מקפידים להישאר בחזית הטכנולוגיה המתקדמת, ולאמץ לשימושנו ולטיפול במטופלים שלנו את שיטות הטיפול המתקדמות ביותר, את חומרי הגלם החדשניים ביותר ואת הציוד (כן, גם הדיגיטלי!) המתקדם ביותר הקיים בתחום רפואת השיניים. אנחנו עושים כל זאת, כדי להעניק למטופלים שלנו את הטיפולים הבטוחים, המהירים והיעילים ביותר, תוך מינימום כאב ומקסימום נוחות. קשת הטיפולים הרחבה שאנחנו פורשים בפני המטופלים שלנו, מאפשרת להם לשמור על שיניהם חזקות ובריאות לאורך השנים. כמרפאה חדשנית הנמצאת בחזית הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, אנשי צהר לחיוך מקפידים להתעדכן כל העת, ואינם מפספסים שום טכנולוגיה חדשנית או שיטת טיפול עדכנית שמוצגות בתחום. רק כך, אנחנו מאמינים, כי אנחנו יכולים להבטיח למטופלים שלנו את הטיפול הטוב ביותר!

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

נגישות