רפואת שיניים ממוחשבת – טיפולים יעילים ומדויקים

ברפואת שיניים ממוחשבת משתמש הרופא בסורק דנטלי המאפשר לבצע מגוון פעולות מדויקות: פענוח צילומי CT המורים מהו נפח העצם בפיו של המטופל המועמד להשתלה, הכנה מדויקת של כתרים ותותבים, ועוד. נושאים אלו חשובים ביותר, משום שהם חוסכים טיפולים חוזרים ומפגשים ארוכים ומייגעים. טרם עידן הסורקים הדיגיטליים, כתרים היו מוכנים למטופל בצורה שלא התאימה לו, וחוות דעת סופית לגבי קיומו של מספיק עצם לפני שתל הייתה מתגבשת במשך שבועות מאז ביצוע העקירה. עם רפואת שיניים ממוחשבת הטיפולים הופכים להיות גם קצרים יותר וגם מדויקים יותר.

זקוקים לשתל או לכתר? רק במרפאה עם רפואת שיניים ממוחשבת

פענוח צילום CT לבד, ללא סיוע של תוכנה מדויקת שמראה באמת מה קורה בלסת שלכם היא לא רק צעד לא יעיל הוא גם צעד לא נכון רפואית: לפני העידן הממוחשב, רופאים פשוט פסקו שאין עצם ושלחו מטופל עם לסת בריאה להרמת סינוס ומילוי עצם, ניתוחים פולשניים וכואבים מאד. כאשר הצילום מפוענח באמצעות סורק דנטלי, המידע מתקבל באופן מובהק וגם אם לרופא נדמה בזווית העין שלו שאין עצם, התוכנה מראה בדיוק איפה היא ישנה כדי לאפשר את ביצוע ההשתלה. בדרך זו נהנים יותר מושתלים משתל מידי במקום להישלח לטיפולים מקדימים. בתחום הכתרים הסורק הדנטלי מנחה את הרופא בדיוק כיצד לתכנן את הכתר כך שלא יידרשו טיפולים חוזרים ועבודות מעבדה עודפות.

הטיפולים נעשים מהירים, קצרים ומדויקים במיוחד כאשר ישנה רפואה ממוחשבת

רפואת שיניים ממוחשבת המבוססת על סורק דנטלי מאפשרת לרופא להכיר את חלל הפה שלכם טוב יותר ובצורה מדויקת יותר ולדעת מהי האמת בצילומי ה- CT ובמבנה הלסת שלכם. הדבר מאפשר את ביצוע המורכבות שבפעולות ביעילות וללא טיפולים ממושכים. לכך צריך לשאוף כל מטופל שיניים.

צהר לחיוך – רפואת שיניים ממוחשבת מתקדמת

במרפאת השיניים צהר לחיוך נהנה המטופל מרפואת שיניים ממוחשבת מתקדמת. מצויד בסורק דנטלי, הרופא יוכל למפות בדיוק את נקודות ההשתלה גם אם צילום ה- CT לא נראה טוב בעין ולא נראה שישנה נקודת עיגון לביצוע השתל. לכן, אם הייתם מטופלים במרפאה אחרת, אל תמהרו להרים את הסינוס! גשו למרפאת השיניים צהר לחיוך לחוות דעת שניה.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות