רפואת שיניים ממוחשבת המאפרת הכנת שתלים וכתרים ברמת דיוק מרבית וביעילות רבה

מרפאת שיניים ובה מבססים תהליכים על רפואת שיניים ממוחשבת תדאג לכל סוגי הטיפולים ביעילות רבה. מערכות המחשב של מרפאה זו מיישמים עבור רופאיה את כל התמורות שיאפשרו טיפולים יותר יעילים ולגמרי לא במקרה, גם יותר מדויקים עם שביעות רצון חיובית של כלל המטופלים. מה ניתן לעשות עם רפואת שיניים ממוחשבת שלא ניתן לעשות כאשר המרפאה לא מבוססת על תוכנות וידע במחשבים מעבר לאדמיניסטרציה?

הכנת כתר ללא כתר זמני וללא בדיקה במעבדה

באמצעות צילום ה- CT ניתן לשרטט כיצד ייראה הכתר העתידי שאתם מתכוונים להסדיר. בעוד מרפאה שאין לה רפואת שיניים ממוחשבת תאבזר את מטופליה בכתר זמני, ותדאג ליישום הכתר במעבדה חיצונית, כאן הכתר האמיתי  נבנה על ידי התוכנה בהתאם לחריטה של הקדח של הפציינט כפי שמובאת בצילום.

הכנת תותבים קדמיים לשיניים

בעוד שן טוחנת פגועה תקבל כתר, שן קדמית פגועה תקבל תותב דק ייעודי העשוי מזירקוניה. תותב זה ניתן להכנה באמצעות סורק דנטלי שהוא חלק בלתי נפרד מתחום רפואת שיניים ממוחשבת. בכך, תוכלו ליהנות מתותבים להתקנה על גבי שתלים, במקום שיניכם הקדמיות.

סריקת צילומי CT לבדיקת התאמה להשתלות

מי שעומד להשתיל שיניים, יוכל לקבל דיווח מידי אם הוא מתאים לתהליך או שחסרה עצם. באמצעות רפואת שיניים ממוחשבת יכול הרופא המומחה לבדוק את מצב העצם מתחת לשיניים ולהחזיר תשובה האם ההשתלה תוכל להתבצע ביול אחד אחרי עקירה, או שיידרשו טיפולי ביניים לשם מילוי עצם.

פענוח מהיר של כל פלט מחשב

מערכת רפואת שיניים ממוחשבת מקצועית תסייע לרופאים שלכם רבות להגשים את מה שאתם צריכים בחלל הפה שלכם על הצד הטוב ביותר, מתכנון כתר ועד בניית תותב קדמי ופענוח כללי של צילום CT.

צהר לחיוך – מרפאת שיניים שוברת שוויון עם רפואת שיניים ממוחשבת

מרפאת השיניים צהר לחיוך מספקת ללקוחותיה רפואת שיניים ממוחשבת המבוססת על סורק דנטלי בו ניתן לסרוק צילומי CT וכן דרכי הכנת כתרים ותותבים מהירות בהרבה משליחה למעבדה. באמצעות רפואת שיניים ממוחשבת אתם נהנים מטיפולים נגישים יותר, מהירים יותר, כאלו שעונים במדויק על הצרכים הדנטליים שלכם.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות