עמוד הבית > אסתטיקה דנטלית > ציפוי חרסינה Laminate

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

ציפוי חרסינה Laminate

מהו הטיפול?

קיימים פגמים אסתטיים מסוימים בשיניים בריאות, אשר, למרות הטיפול האסתטי הבסיסי ביותר, הבהרת השיניים, לא הצלחתם להתגבר עליהם ולתת להם מענה – שיניים שקיימים ביניהן רווחים, שיניים קטנות מידי, לא אחידות או כאלה שצורתן אינה מוצאת חן בעיניכם, שיניים שקועות או מוטות מעט אחורה, יחסית לקשת השיניים בלסת, שיניים מוכתמות שטיפול הלבנה לא הועיל להן וכן הלאה. בכל המקרים הללו, ציפוי חרסינה Laminate יוכל לפתור את הבעיה, ללא כאבים, במהירות וביעילות רבה.

יתרונות ציפוי חרסינה

עד לפני שנים לא רבות, בעיות מסוג זה שמנינו למעלה טופלו באמצעות השחזתה של השן והלבשת כתרי זירקוניה או כתרי חרסינה. כיום, האופציה להלביש כתר על שן עולה לשולחן הדיונים רק במקרים של שן פגועה שאינה בריאה. זאת, מכיוון שכתר (ובמקרה הזה, איך הבדל בין סוגי הכתרים השונים) מצריך את השחזתה של השן עלי מולבש הכתר, מה שעלול לפגוע בעצב השן, ואף לגרום להזדקקות למצב של טיפול שורש. הרצון להימנע מהשחזת שיניים הוליד את שיטת ציפוי השיניים, ובעיקר ציפוי חרסינה Laminate. מהלך העבודה אמנם מעט דומה להכנת כתר, אולם, בניגוד לכתרים, ציפוי חרסינה Laminate אינו מצריך פגיעה משמעותית בשן באמצעות ההשחזה או הקידוח. ההשחזה מינימאלית בהשוואה לכתר ומבוצעת אך ורק בצידה הקדמי של השן ובשכבה החיצונית שלה, ללא מגע בחניכיים. קליפת החרסינה הדקיקה מודבקת לשן, והתוצאה המתקבלת היא חזקה, טבעית ועמידה לתקופה של, בממוצע, עד לעשר שנים.

למי מיועד התהליך?

מדובר בתהליך אסתטי ולא רפואי, כך שמראש, התהליך אינו מיועד לטפל בשיניים בעלות חורים או סדקים. אבל, הוא מעניק פתרון אסתטי מעולה למי שאינו מרוצה משיניו כי הן קטנות מידי, מרווחות מידי, מוכתמות מידי (כן, אנחנו יודעים שניסיתם טיפול הלבנת שיניים וזה פשוט לא עבד!), אם השיניים שלכם חורגות מקשת השיניים בלסת, אם אתם חוששים לחייך כי שיניכם נראות לא אחידות וכן הלאה.

אתם מחייכים כשפיכם מוסתר בכף היד?
חולמים על שיניים אחידות יותר?

זה הזמן לבקר במרפאת צהר לחיוך!

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

נגישות