ציפוי חרסינה LAMINATE להלבנת שיניים באופן מושלם

באמצעות ציפוי חרסינה LAMINATE השיניים שלכם יהיו 100% לבנות. בשונה מחומר הסתימות הלבנות Composite, הלמינייט נשמר לבן גם כאשר הוא נטבל בקפה או בא במגע עם עשן סיגריות או מקטרת. מתי משתמשים בלמינייט ובאלו נסיבות בכל זאת נעדיף אמצעים אחרים, גם אם הם פחות מלבינים?

לפני צילומים, הופעות בחוץ או כל מאורע אחר שמטרתו היא החזות שלכם משתמשים בלמינייט

הלמינייט הוא חומר הלבנה קצר טווח. ככזה, הוא מאד מצטיין במראהו החיצוני, אבל אינו שורד זמן רב בפיו של המטופל. הסיבה המרכזית לכך קשורה בכך שהוא עצמו אינו חומר חזק. הוא חומר שנראה לבן באופן הכי מובהק של המילה, אבל בסופו של דבר הוא פריך בתוך הפה וכתוצאה מהפריכות שלו הוא נסדק ולאחר מכן מתמסמס. אין דרך למנוע את זה אבל ניתן לשמור על חלקים נרחבים מהציפוי אם חתיכה שלא רואים, שנמצאת בחלק האחורי היא זו שהתמסמסה קודם. לרוב זה מה שקורה, והחלק הקדמי נעלם לו לאטו בעקבות אירוע זה.

החומר שייקח את המראה החיצוני של החיוך שלכם 10 רמות קדימה

באמצעות ציפוי חרסינה LAMINATE הקו של מנשך השיניים שלכם, ובפרט כאשר אתם משתמשים בו כדי לחייך, פשוט נראה במיטבו. אין דרך אחרת לתאר זאת. הצבע הלבן, העלמת כל הכתמים כולל כתמי הקפה והסיגריות הקשים ביותר, והשתתת מראה לבן באופן מוחלט יוצרים את מצב הפלא של שיניים שנראות מושלם. אם יש לכם הופעה, צילומים, הילד זקוק לתמונה טובה לספר מחזור בבית הספר או מכל סיבה אחרת, כדאי להכין את אותן תצוגות באמצעות ציפוי חרסינה LAMINATE אצל רופא השיניים.

מה עושים בשביל להשיג תוצאה שהיא גם מלבינה וגם מחזקת

במקרה זה יש לבחור בחומר שרמת הלובן שלו נמוכה יותר מזו של הלמינייט, וזהו כמובן הקומפוזיט הנודע, ממנו מכינים סתימות לבנות. כעת, נשתמש בו בכל חלל הפה, במטרה להכין ציפוי מחוזק. הציפוי אמנם יחזק מאד את המנשך שלכם, אבל רמת ההלבנה תהיה נמוכה ופגיעה מאד בצבע שלה. מספיק ספל קפה אחד כדי להרוס את ההלבנה. מי משתמש בציפוי כזה? אנשים קשישים שמדווחים כי הם מרגישים חולשה בשיניים שלהם בלעיסה, אנשים בעלי רגישות ללעיסת מרכיבים קפואים או קשיחים, ועוד.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות