ציפוי חרסינה למינייט להלבנת השיניים ושמירתן

ציפוי חרסינה הנו שכבת לובן מלאכותית המאפשרת לשיניים להיראות לבנות ונוצצות יותר, מבריקות לאין שעור וגם שמורות יותר בהשוואה למצב של היעדר ציפוי. הטיפול ניתן לכל מי שמחפש דרכים מהירות יחסית להלבין את השיניים שלו.

למי הטיפול מתאים?

הטיפול מתאים למי שזקוק בימים הקרובים להלבנת שיניים, מבין שהלבנה עם חומר מוחק-חמצון לא מספק את ההלבנה לטווח מאד ארוך ומאידך לא יכול לחכות מספר חודשים להכנת כתר לבן. הטיפול עובד כמעט כמו כתר, רק שהוא הרבה יותר זמין ומהיר: שכבה מלאכותית שמגינה על השיניים. ההבדל בינה לבין כתר הוא שכאן ההגנה מעודנת יותר וקל יותר להבקיע אותה.

מה ניתן לעשות עם הציפוי עלינו בשיניים?

להצטלם כאשר נדרש חיוך לבן ושלם, ללגום וללעוס פריטים מכתימים כמו קפה וסוכריות ללא חשש מהכתמה, לעשן ללא חשש מהכתמה, ועוד. בשונה מקומפוזיט, חרסינה היא חומר שקשה מאד ליצור כתמים עליו. הוא סופח צבע ותוך מספר שניות מרגע ההכתמה השן נותרת לבנה, ממש כמו לא שתינו או אכלנו צבע מאכל מעולם.

מה ניתן לעשות במידה והציפוי הובקע?

במקרה של הכנת ציפוי לא ניתן לתקן נק7ודתית את החלק השבור. אם נשבר במקום שלא בולט ולא נראה לעין כמו השן האחורית, ניתן להמשיך לתפקד עם הציפוי. אבל אם השבר אירע בחלק הקדמי אין מנוס מלהוריד את כל הציפוי ואם תרצו – לבנות אחד חדש.

מהו משך ביצוע הטיפול?

כמו הלבנת שיניים. טיפול מידי שניתן ליישם עבור המטופל תוך שימוש בחומר מתקשה בצורה השבלונית של המנשך שלו. זהו בדיוק היתרון שלו על פני כתר מולבן ויפה, שאמנם נחשב למוצר יוקרה, אבל מצריך הרבה מאד שבועות וחודשים של הכנה, הכוללים מדידות, ודיבוג (מלשון Debugging) עם כתרים זמניים.

האם ישנן מגבלות תנועה ואכילה לאחר הטיפול?

למעט מגבלה של ביצוע תנועות קשות ומעמיסות על החרסינה, לא. זהו טיפול שנועד לכל מי שמעוניין בהלבנה איכותית לפרק זמן קצר, ולכן בסביבה של אותו פרק זמן (למשל צילום לסרטון או לתמונה כלשהי) מומלץ שלא להקשות על המנשך למניעת סדקים. מה שכן, מבחינת אכילה ועישון ניתן להתנהל ממש כרגיל כי לזה בדיוק ציפוי למינייט נועד: להישאר לבן גם כשמכניסים חומרים מכתימים לפה.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות