צהר לחיוך – מרפאת שיניים מתקדמת

צהר לחיוך הנה מרפאת שיניים פרטית אשר מאוישת בשני סניפים, בחולון וברעננה. צהר לחיוך מתמחה בטיפולי שיניים מתקדמים לשיקום הפה. השלבים השונים ליישום תמורה זו, החל מהעקירה ועד להשתלה ולכתר בסיום התהליך, נעשים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. לא מדובר רק בצילומי מחשב מתקדמים ובשימוש בתוכנות מודרניות, אלא גם בפרוצדורות הטיפול עצמן. טיפולים שברוב מרפאות השיניים מוגדרים “כירורגיים” מתהווים במרפאת צהר לחיוך בשיטה זעיר פולשנית בלבד, תוך השגת אותה תוצאת טיפול. המשמעות: פחות כאב טראומתי למטופל וקיצור זמני הטיפולים. הדבר מתאפשר בזכות השתלמויות נדירות בטכנולוגיות דנטליות טיפוליות.

צהר לחיוך – חדשנות בתחום השתלים

מי שחווה השתלות שיניים בוודאי חווה כמה רגעים מתוחים עוד בטרם נכנס לטיפול. המטופל צריך לחכות לפסיקה של רופאו האם יש או אין לו מספיק עצם בלסת, כשהמשמעות של “אין” היא מאד פשוטה: ניתוח שנקרא הרמת סינוס לצורך מילוי עצם. זאת, משום שבדרך כלל מחסור כזה מתהווה בלסת העליונה. במרפאת צהר לחיוך ניתן לעשות שתלים גם אם יש לכם מחסור בעצם וליהנות מיציבות מלאה בלעיסה. איך הפלא הזה קורה?
שתל בזאלי – שתל זה מתבסס על עצם הלסת הרחוקה מהפה, בקצה הסנטר התחתון עבור המנשך התחתון ובקו גובה השפה העליונה במנשך העליון. באמצעות טכניקה ייחודית מוחדר שתל ארוך המיועד להטמעה בלסתות העליונות, שם אין שחיקה של העצם עבור אף מטופל.
All on 4 – שיטת השתלה למילוי כל המנשך בכתרי שיניים חזקים מאד המונחים על 4 שתלים. 4 השתלים נקבעים ב- 4 נקודות עיגון חזקות, בהן העצם איכותית, ועליהם מונח גשר-הכתרים של All on 4.

צהר לחיוך – חדשנות בתחום הכירורגיה

בצהר לחיוך מספקים פתרונות גם למטופלי Old-School המעוניינים לעשות שתל רגיל אך סובלים ממחסור בעצם. בשל כך שמחסור כזה מתרחש, כמעט תמיד, בלסת העליונה, נדרשת הרמת סינוס להסדרת מילוי העצם. ככל שמדובר על שן אחת חסרה, ניתן לבצע את הפעולה בשיטה סגורה על ידי קדח בודד שמתאחה בתוך שבוע ימים. אבל בדרך כלל, מי שזקוק לשתלים, זקוק להם בשורה של שיניים ואז חייבים ליישם את השיטה הפתוחה, שמוגדרת בעולם הרפואה בכלל, ולא רק בתחום הדנטלי, כאחד הניתוחים הכי טראומטיים למטופלים. בניתוח הזה יש לעשות חתך שטוח בחייך על מנת להגיע לקרום הדק שמפריד בינה לבין הסינוס, במטרה להרימו ולהשתיל שם עצם. במקום זאת, במרפאת צהר לחיוך פותחה שיטה ייחודית להחדרת העצם באמצעות לחץ הידראולי שמרים את הסינוס על ידי כוח-מים אשר מוטחים מעלה. כשהוא למעלה, שואבים חזרה את המים ומחדירים את העצם בצורה אחידה.

מרפאות השיניים צהר לחיוך זמינות עבור כל סוגי טיפולי השיניים!

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות