עקירת שיני בינה כלואות בניתוח כירורגי

לעתים, שיני בינה עלולות להיות כלואות ולא לאפשר לכירורג שיניים רגיל להשלים את תהליך העקירה באמצעות צבט סטנדרטי. כאשר אין אחיזה, המטופל יישלח לניתוח עקירה כירורגי שבמסגרתו תפורר השן הכלואה ולאחר מכן ינוקה פיו של המטופל מהנסורת.

על פרוצדורת העקירה הכירורגית

בעקירה הכירורגית עובר המטופל הרדמה מקומית מתקדמת הכוללת החדרה פנים עצבית. לכן, המטופל לא יחוש דבר במהלך יישום ההליך הכירורגי. ברם, עליו לחתום על מזכר הבנות לפיו מיתרי העצבים שאמונים על חוש הטעם עלולים להיפגע. בשיטות הכירורגיה המתקדמות של היום הסיכוי שזה יקרה קלוש ביותר, אבל עדיין קיים כי מדובר בניסור פנימי של השן. המהלכים ייעשו כמלאכת מחשבת, בזהירות ותוך רצון להימנע מפגיעה בחלל פה המטופל. כאשר מסתיים הפירור של השן הכלואה המטופל יעבור סקשן וניקוי לצורך שאיבת הנסורת והחזרת החלל העקור למצב נקי. המטופל ישוחרר לביתו והוא צפוי לספוג כאב של כשבוע עד שבועיים ימים שיפוג בהדרגה. בסיום תקופת הכאב החייך ישלים את אזור העקירה. במהלך ההחלמה יידרש המטופל לביקור חוזר לאבחון האם מצבו תקין והוא בדרך להחלמה.

מרפאת שיניים פרטית תיישם עבורך את העקירה הכירורגית

אם בעבר מטופלים הופנו לבתי חולים ציבוריים להסדרת הניתוח המחלקות הדנטליות, כיום ניתן ליישם את הטיפול במרפאת שיניים פרטית. היתרונות: תורים קצרים, צוות רופאים יעיל שעובד בשבילכם, מינימום תקלות, יישום התהליך באופן נקי ומסודר ביותר. כשאתם פציינטים במרפאת שיניים פרטית, עקירת שיני בינה כלואות הופכת לתהליך הכי קרוב לבטוח שאי פעם תזכו לבקש.

צהר לחיוך – עקירה כירורגית של שן בינה כלואה

מרפאת השיניים צהר לחיוך מיישמת עבור הפציינטים הנדרשים לעבור עקירה כירורגית של של בינה את הפרוצדורה. עקירה שיני בינה כלואות היא לא תהליך שיכול להיעשות באופן פשטני, עם צבט עקירה, אבל בצהר לחיוך המטופל לא יקבל הפניה לבית חולים בשביל זה אלא יוכל להסדיר את הטיפול ממש כאן. צוות רופאים כירורגיים מומחי פה ולסת יישם את הטיפול וידאג לכך שחלל הפה שלכם יהיה חף משיני בינה כלואות. התהליך נעשה ביסודיות תוך השגת תוצאות משביעות רצון, שיאפשרו למטופל ליהנות מפה משוחרר ללא הכבדה של שן כלואה.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות