סורק דנטלי לפענוח צילומי CT והכנת כתרים ותותבים

סורק דנטלי הוא המכשיר המרכזי בסביבה טכנולוגית במרפאת שיניים מתקדמת. באמצעותו ניתן להגשים מכלול של פעולות שבלעדיו, הן היו אורכות זמן רב מאד ולעתים ימים על גבי ימים עד לסיומן המלא. סורק דנטלי מאפשר להגשים את המטרות הבאות עבור הטיפולים שאולי תצטרכו לעבור בעתיד.

פענוח צילומי CT

באמצעות תמורה זו יכול הרופא לדעת מהו מצב העצם שלכם מתחת לאזור המיועד לעקירה מבעוד מועד ולדווח לכם האם אתם מתאימים להשתלת שיניים ביום אחד או שאתם צריכים להסדיר פעולות ביניים כמו הרמת סינוס והשתלת עצם, או השתלת עצם בלבד בלסת התחתונה. בכך, יכול הפציינט לקבל החלטה האם לבצע או לא לבצע שתל או אולי לבחור בשיטת All on 4 המציעה הטמעה של 4 שתלים וגשר שיניים מלא גם למי שאים לו עצם מספקת בלסת.

תכנון כתרים ותותבים

באמצעות מבנה הלסת והאינדקס העקור (המכתשית שנוצרה בעקירה) ניתן להסיק לגבי המבנה העתידי של הכתר הנדרש. בכך, הרופא לא צריך יותר לשלוח עבודות שהוא מכין למעבדה. הוא יכול להשתמש במה שיש לו בסורק הדנטלי כדי לדעת מהי צורת הכתר או התותב הנדרשים ולהכין אותם במקום. אכן, מי שמטופל במרפאת שיניים אשר לה סורק דנטלי מוצא את עצמו עם כתרים אמיתיים ולא זמניים בתוך פרק זמן קצר.

עבודה מקצועית על בסיס הכשרות והשתלמויות מתקדמות

צוות המרפאה עבר את כל ההשתלמויות הנדרשות על מנת לייצר ידע איכותי במכשור הטכנולוגי, להסיק מסקנות דנטליות שימושיות ולקדם את עניין שיקם הפה אל העתיד באופן מובהק.

צהר לחיוך – סורק דנטלי ליישום סוגי טיפולים מורכבים

צהר לחיוך הנה מרפאת שיניים המבוססת על טכנולוגיה ממוחשבת. בחדרי הטיפול ניתן למצוא תשתיות טכנולוגיות המקצרות משמעותית את זמני האבחון לפני כניסה להשתלה, יישום ההשתלה בפועל על הצד הטוב ביותר והטמעת כתר קבוע כעבור מספר חודשים. סורק דנטלי מאפשר את כל הטוב הזה. סורק זה מצריך השתלמות. רופאים ואחיות המרפאה ניחנים בה ומוסמכים להפעיל מכשיר זה על מנת לייעל תהליכים דנטליים. צהר לחיוך מהירה בהטמעת שתלים ובתכנון כתרים, והלקוח נהנה מתוצאות טיפול דנטליות חסרות תקדים!

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות