סורק דנטלי לפענוח צילומי שיניים מתקדמים ותכנון כתרים מדויק

כשאתם מייעדים מרפאת שיניים מסוימת לבצע עבורכם טיפולים מורכבים כמו שתל לאחר עקירה (או תכנונו בטרם נעקרה השן), הטמעת כתרים ותותבים וכל טיפול אחר עם עצמים זרים, מומלץ לוודא כיצד יפוענחו צילומי ה- CT שלכם. צילומי CT הם הצילומים שקובעים האם יש או אין מספיק עצם, ואם היא איננה – המשמעות היא ניתוח הרמת סינוס והשתלת עצם. אבל, המציאות הוכיחה כי רופאים רבים טעו בקביעה שלהם ולא דייקו בפענוח הצילום. במקרים מסוימים לא ניתן גם לדייק בבדיקה אנושית כי המקום הפיזי בו ניתן להטמיע את השתל קיים. הוא פשוט מאד קטן ורק סורק דנטלי יכול לקבוע סופית האם האִינְדוּקְס אכן נמצא בפה של אותו מטופל. כך קורה גם בכתרים. התוכנה של הסורק הדנטלי מנחה את הרופא בדיוק כיצד צריכה להתגבש הצורה של הכתר למניעת טיפולים חוזרים עקב אי התאמה.

הטמעת שתלים עם סורק דנטלי – יעילות לכל מטופל

לא כל מטופל שנקבע עבורו שהוא מחוסר עצם במרפאה ללא רפואה ממוחשבת הוא אכן כזה. רק במרפאת שיניים שיש בה סורק דנטלי ניתן לקבל תשובה סופית וחלוטה בנושא הזה. סורק דנטלי מאפשר להגדיל את האזור המיועד לעקירה או את המנשך לאחר שהשן נעקרה ולקבוע היכן ישנה נקודת עיגון להטמעת השתל. לא כל מטופל אכן יהיה בעל עצם מספקת אבל מטופלים רבים שנפסק לגביהם שאין להם עצם מספיקה מצאו את עצמם מועמדים להשתלה ללא הרמת סינוס, ממש כמו פציינט מושלם שעבר אותה ביום אחד.

כתרים באמצעות סורק דנטלי – יעילות וזריזות, עבודה מדויקת וממוקדת

עם כתרים כדאי מאד לעבוד ביעילות אך גם בדייקנות. זה לא שכתר לא מתאים יסב נזק למטופל, כי הרופא במקרה כזה פשוט מכה על חטא ומזמין את המטופל למפגש חוזר עד למציאת האובייקט המתאים ביותר. אבל כאשר זה קורה באופן סדרתי במרפאה מסוימת נוצר לה שם של מי שמשחתת את זמנו של המטופל במפגשים שהוא לא תכנן. הוא מצפה לקבל את הכתר הנכון ביום בו הסתיימה הבנייה שלו. לכן, במרפאת שיניים שיש בה סורק דנטלי כבר בשלב התכנון הראשוני שלו יודע הרופא בדיוק מה לעשות וכיצד להנחות את נציגי המעבדה בבנייה. התוצאה: המטופל מקבל את הכתר הנכון לאחר תום הזמן שהוא נדרש לענוד כתר זמני.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות