ניתוח הרמת סינוס בשיטה זעיר פולשנית במרפאת מומחים

ניתוח זה נקרא, הפשטות, הרמת סינוס סגורה והוא נבדל מהרמת סינוס פתוחה, שנחשבת כירורגית מלאה ולא זעיר פולשנית. הרמת הסינוס הסגורה, כשמה כן היא: היא נועדה למקום סגור בחלל הפה, כלומר ללוקיישן קטן ומוגדר היטב. בשונה מכך, כאשר נדרשת הרמת סינוס פתוחה, מקום הטיפול מתפרס על פני שטח רחב, למשל שורה של מספר שיניים אחת בסמוך לשנייה. במקרה בו עקרתם שן אחת או לכל היותר 2 שיניים סמוכות, ניתן לבצע את הטיפול בשיטה זעיר פולשנית.

ניתוח הרמת סינוס בשיטה זעיר פולשנית למעט שיניים: מדוע כדאי?

שיטה זו עדיפה על פני השיטה הפתוחה כאשר ישנן מעט מכתשיות עקירה להשתיל בתוכן עצם. השיטה הפתוחה היא כירורגית מלאה, בה אין מנוס מלהרדים מלא, לפתוח את כל שורת החניכיים בלסת, למזוג את העצם לחתך, להעלות את הסינוס ולסגור עם תפרים נמסים. לעומת זאת, ניתוח הרמת סינוס בשיטה זעיר פולשנית מבוסס בסך הכל על קדח-צד שנעשה בשן העקורה, דרכו מרימים את הסינוס ומתחת להרמה שנוצרה מחדירים את העצם. בשיטה זו אתם לא תצטרכו לספוג יותר מ- 1-2 פצעים מקומיים בפה שיתפוגגו כעבור מספר ימים. בשיטה הפתוחה אתם תצטרכו לספוג חתך עמוק שיאוחה כעבור 3 שבועות לערך.

מה עושים לאחר שהניתוח הצליח והעצם מולאה איפה שהיא הייתה חסרה?

בשלב זה עוד אי אפשר לקבוע שהניתוח הצליח כי הצלחה היא ספיגה טובה של העצם החדשה בישנה. מתי ניתן לדעת זאת? כעבור 3-6 חודשים מאז ביצוע ההשתלה. אז, אתם תזומנו למרפאה פעם נוספת, הפעם כדי להתקין שתל על גבי העצם החדשה שזה עתה סוימה להיבנות מתחת ללסת שלכם.

ספיגת העצם והטמעתו – השלב החשוב מכל: מהו?

זהו שלב שיקומי שמתהווה אוטומטית לאחר ניתוח הרמת סינוס בשיטה זעיר פולשנית, אבל לא ביום שאחרי, אלא כעבור מספר חודשים בהם תצטרכו לאחות כאבים ולאחר מכן להמתין בבית להתהוות העצם. בדרך כלל התהוות מלאה שלה לאחר ניתוח הרמת סינוס בשיטה זעיר פולשנית עורכת מספר חודשים קדימה, שלאחריו ניתן יהיה להתקין לכם שם שתל. הטמעתו מסיימת את שלב שיקום הפה פר אקסלנס ומשם ניתן לעבור לשלב העיצוב של הכתר או התותב, על פי דרככם.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות