מידע חשוב על בחירת רופא שיניים ברעננה

אם אתם זקוקים למענה של רופא שיניים ברעננה, אתם צריכים להכיר סוגיות נבחרות שיסייעו לכם לבחור אותו ביעילות. במאמר זה נגבש עבורכם מספר אנקדוטות שצריך להכיר בתחום הטיפולים המשמרים, הטיפולים המורכבים והאסתטיקה הדנטלית. קריאה מהנה!

טיפולים משמרים במרפאת שיניים ברעננה

רופא שיניים ברעננה צריך לספק למטופליו את כל המענה לשימור השיניים שלהם: שיננית, סתימות אמלגם או קומפוזיט וטיפולי שורש. על רופא השיניים להיערך למטופלים שעשויה להיות להם פוביה דנטלית, כולל ילדים הסובלים מפחד מטיפולי שיניים. הרופא צריך להיות מוכן עם אמצעי הרדמה החל מגז צחוק עבור ילדים ועד סדציה למבוגרים יותר. במקרים חריגים ניתן יהיה להשתמש בסדציה גם עבור ילדים. למי שאינו מכיר, מדובר בטשטוש באמצעות זריקה שניתנת על ידי רופא מרדים שבהכשרתו מטפל בחדרי ניתוח.

טיפולים מורכבים במרפאת שיניים ברעננה

הטיפולים המורכבים שניתנים במרפאת שיניים ברעננה צריכים להתבסס בראש ובראשונה על חדשנות. מדוע חדשנות? משום שהיא זו שתמנע את שליחת המטופל להשתלת עצם כשהוא לא באמת זקוק לזה והיא זו שתחיש את הכנת הכתר ללא צורך במפגש שני ושלישי. עבודה עם סורק דנטלי לפענוח מקצועי ומעמיק של צילומי CT תקבע באמת אם המטופל הנו מחוסר עצם או שיש באינדקס השן שנעקרה נקודות עיגון להטמעת השתל. עבודה עם סורק דנטלי תאפשר לרופא לתכנן טוב יותר את הכתר שלכם ללא צורך בביקור חוזר. זה מה שבאמת צריך לדעת על רופא שיניים ברעננה. מומלץ שגם בתחום הכירורגי יתבצעו מהלכים חדשניים, למשל הרמת סינוס פתוחה ללא ניתוח, באמצעות משאבת מים פיזיולוגיים להרמת הסינוס מבחוץ והזרקת העצם מבעד לחייך.

אסתטיקה דנטלית במרפאת שיניים ברעננה

על רופא שיניים ברעננה לספק למטופליו גם ציפוי שיניים קומפוזיט לחיזוקן וגם ציפוי Laminate מחרסינה אמיתית לחיזוק מוטיב הלובן. כאשר משתמשים בציפוי קומפוזיט, לא מדובר בהלבנת השיניים. הן נעשות לבנות באופן רגעי בצאת המטופלים מהמרפאה אבל הגוון מצהיב מהר מאד כבר בארוחה הראשונה. המטרה של ציפוי זה היא יותר לחזק את השיניים. לעומתו, ציפוי Laminate מורכב מחומר שאינו מתבלה ותמיד נשאר לבן אבל הוא לא חומר מחזק, והוא צפוי להישבר או להתמסמס בתוך פרק זמן קצר. הוא מיועד בעיקר לצילומי חיוכים.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות