מהם גשרים בשיניים? הכירו את הפתרון השיקומי החזק ביותר לשיניים חסרות

לאחר ששן מסוימת עוברת טיפול שורש או נעקרת, השלב הבא בטיפול הוא הגנה באמצעות כתר, אביזר מלאכותי קבוע המתפקד כמו שן. גשרים בשיניים הם אוספים של מספר כתרים אשר מיועדים לספק מענה לאדם שאיבד מספר שיניים אחת ליד השנייה והוא מחפש פתרון שיקומי קבוע ויחסית מהיר שלא כולל ביצוע שתל לכל שן שנעקרה.

להשתיל רק חלק ממיקומי העקירות וליהנות מיציבות של 100% בלעיסה

הסיבה לכך היא שלא מדובר על שיניים נשלפות אלא על כתרי קבע מחומרי ייצור כמו זירקוניה וחרסינה. בעוד כתרים נועדו למיקומים בודדים של שיניים עקורות, גשרים בשיניים נועדו להתמודד עם מחסור רציף בשיניים, כלומר עם מצב בו באזור מסוים במנשך אין בכלל שיניים. במצב כזה מבצע הרופא באמצעות רפואת שיניים ממוחשבת חלוקה של האזור ומזהה את המקומות בהם העצם הכי איכותית. שם, הוא קובע שתלים ועל גבי כל האזור החסר הוא מטמיע גשר של כתרים מותאם אישית.

יצירת גשר הכתרים לפני ההטמעה

גשרים בשיניים נוצרים במרפאת שיניים המבססת את פועלה על רפואת שיניים ממוחשבת. ביצועו נעשה על סמך פענוח אוטומטי של צילומי שיניים וחניכיים שביצעתם זה עתה. הפענוח מחזיר הן את שקפי הצילום והן את שרטוט כגשר הכתרים החדש שיוכל לסייע לכם להתגבר על בעיות לעיסה ומנשך.

התנהלות איכותית בלעיסה וכמעט בכל מצב אחר של הפעלת כוח במנשך

על אף כי לא כל כתר בגשר מחובר לשתל היציבות שמסופקת במהלך הלעיסה היא מלאה. הגשר אינו אוסף נפרד של כתרים אלא אוסף מחובר Built in שעוצב במיוחד עבור המנשך של המתרפא. לכן, ניתן להתייחס אליו כמו אל שן ענקית, עם כותרות מופרדות מלמעלה בלבד. הוא מתבססת על מספר שתלים, ולכן השילוב של גוף דנטלי אחד שלועס מזון בעודו יושב על הרבה שתלים יוצר תוצאה חזקה, יציבה ואיכותית. סגולות אלה נובעות מכך שאותה “שן” ענקית מבוססת על מספר שתלים, ובפועל –שן באותו גשר לא מבוססת בהכרח על שתל. השילוב של חיבור השיניים בגשר זו לזו, וחיבור הגשר בשתלים הוא שיוצר את האפקט חסר התקדים של יציבות במהלך הלעיסה.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות