מהו סורק דנטלי? הכירו את הכלי שמחדד את הדיוק שבמלאכת רפואת השיניים

סורק דנטלי הוא מכשיר רפואי המאפשר לרופא השיניים המתבסס על טכנולוגיות ממוחשבות לפענח צילומי שיניים ולהזין אותם לתוכנה ייעודית המאפשרת לו לתכנן שרטוטים של שתלים וכתרים ללא צורך בעבודות חוזרות בשל אי התאמה למטופל. סורק דנטלי מאפשר לרופא שלכם לבצע עבורכם מגוון תמורות המקצרות משמעותית את כמות טיפולי השיניים ומנגישות לכם תוצאות איכותיות ומדויקות.

בדיקת עצם מדויקת עם חיזוי מותאם לכל פציינט

במידה ואתם עומדים לעבור עקירה או שעברתם עקירה ואתם דורשים לבדוק את העצם מתחת לחייך שצמחה, באמצעות סורק דנטלי ניתן להזין צילומים מתאימים ולהיווכח מיד, וללא פענוח ידני של אותם צילומים, האם יש לכם מספיק עצם בלסת. המשמעות של היעדר עצם מספקת היא מילוי עצם ובמקרה שהמחסור הוא בלסת העליונה, גם הרמת סינוס לשם השחלת העצם מתחת לקרום שלו. באמצעות סורק דנטלי, ניתן לומר שעובדי המרפאה לא צריכים להתבסס יותר על פענוחים באמצעות העיניים, אלא להזין את הצילומים לתוכנה ייעודית שמדווחת וממפה מדוע אין מספיק עצם והיכן צריך להשתיל אותה כדי להצעיד את מנשך הפה של המטופל לכיוון הנכון.

תכנון שרטוט שתל חדש

במידה ואין לכם בעיה של עצם, או שהייתה והוסדרה, ניתן להתחיל לבנות לכם שתל. באמצעות צילומים לחלק-המנשך המטופל, ניתן להוציא פענוח מתוך תוכנות של סורק דנטלי ולהסיק כיצד צריך להיראות השתל שלכם. הרופא יעביר את הנתונים למעבדה יצרנית וידאג שהעבודה תתקבל ללא טעויות, בשל כך שהתכנון הוא למעשה תכנון ממוחשב. מעתה, בניית שתל חדש היא לא מאורע ארוך עוד אלא אירוע מידי המתבצע במעבדות שיניים ייעודיות, על בסיס תוכנה מתקדמת.

תכנון בניית כתר חדש

גם כשבונים כתר, לא תמיד מצליחים הרופאים לקלוע בול למבנה המנשך של המטופל. הכתר עשוי להיות גבוה מדי, עקום מדי, נוטה מדי וכן הלאה. באמצעות סורק דנטלי, בניית כתר הופכת לפרוצדורה פשוטה מאד. צילומים ייעודיים יורו לרופא כיצד הכתר צריך להיות בנוי. ניתן לשלוח את התצור של אותה תוכנה למעבדה ולקבל כתר מדויק שמתאים לפיו של המטופל ללא צורך להחזיר אותו ולתכנן כתר חדש. הדבר נכון לכל סוגי הכתרים, מתכת מלאה, מתכת מצופה חרסינה וחרסינה מלאה (שנקרא גם כתר זירקוניה).

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות