כתר זרקוניה EMAX – כל מה שרציתם לדעת עליו

זירקוניה הנו חומר יסוד טבעי חזק וחסון במיוחד אשר משמש להרכבת כתרי שיניים. בשונה מכתר מתכתי בציפוי חרסינה, כתר זה נחשב עמיד ביותר ומתפקד הכי קרוב שאפשר לשן הטבעית. מהן התכונות שלו שמדמות אותה? ראשית כל הוא לבן טבעי. כשסוגרים את האור, הוא מקבל השתקפות בדיוק כמו אמייל של שן רגילה. שנית, הוא מאד חזק ובשונה משן תותבת ניתן ללעוס עליו כל דבר, כולל בוטנים ואגוזים. שלישית, אין לו שכבה מתכתית. אם שכבת החרסינה דוהה או נשרטת בכתר מתכתי הצבע האפור הטבעי של הטיטניום נחשף וזה לא רצוי במיוחד בחלק הקדמי של הפה. בכתר זירקוניה זה לבן-על-לבן: שכבת זירקוניה חזקה מאד ומעליה ציפוי חרסינה. אם הציפוי ידהה אתם בכלל לא תדעו שזה קרה כי גם החלק הפנימי לבן ובאותו גוון בדיוק.

מיקומי הרכבתו של כתר זירקוניה

בכל מכתשית עקורת שן שיש עליה שתל וגם בשן שלא צפויה להיעקר אבל מיועדת לשחזור באמצעות השחזה. אם אתם צריכים להסדיר כתר, גוף זר מזירקוניה הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להחזיר לעצמכם גם את החיוך על השפתיים, גם את הברק וגם את תחושת הבטחון בלעיסה.

הרתעה: מדובר במוצר יקר כפליים מכל כתר אחר

לא יהיה זה סוד לומר כי הסדרתו של כתר כזה מאד יקרה ומגיעה לאלפי שקלים ליחידה בודדת. היסוד זירקוניה נחשב לאחד המסובכים לעבודה, ממש כמו קוורץ או כל חומר יסוד אחר. המשמעות היא שכאשר יוצקים את הכתר, לא מעט זירקוניה נשפכת על הרצפה ויוצאת מכלל שימוש. זה, ובהינתן שהחומר נדיר בין כה וכה מביאים את עלותו של המוצר להיות יקרה מאד.

יתרון: זה כתר שכאן כדי להישאר

כתר זירקוניה EMAX הוא אביזר מלאכותי שנוצר בשביל להישאר. הוא מאד עמיד ומספק למטופל שנים ארוכות של התנהלות כיפית ללא צורך בהחלפת האביזר בשנים הקרובות.

צהר לחיוך – התאמה אישית של כתרי זירקוניה למטופלים

במרפאת צהר לחיוך תוכלו להסדיר טיפול של הכנת כתר זירקוניה EMAX והטמעתו, כולל התקנה בפיכם. לאחר גמר ההתקנה הוא מוכן לשימוש ומתאים לשחזור השן שהוא החליף ללא עוררין.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות