עמוד הבית > אסתטיקה דנטלית > כתר זירקוניה/EMAX

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

כתרי זרקוניה -e-max

כתרים לשיניים כבר ממזמן לא רק לצורכי שיקום בלבד. היום רבים פונים לרפואת השיניים לצורך אסטטי בלבד ולא בהכרח לאחר מחלת חניכיים או ריקבון שיניים.

בשנים האחרונות פיתחו שני סוגים עיקריים של כתרים אסתטיים ועליהם נרחיב.

כתרי זרקוניה

הבסיס עשוי מזרקוניה נראה בצבע השן הטבעית, מעניק לכתר את החוזק הבסיסי (כתחליף למתכת). הציפוי עשוי מחרסינה לצרכי אסתטיקה. גוון הכתר תואם את גוון השן. בנוסף, הכתר מתאים למטופלים הרגישים למתכת. כמו כן, שקיפות הכתר טובה יותר וקיימת אדפטציה אופטימלית לחניכיים. במידה והכתרים מולבשים על שיניים ללא טיפולי שורש, אזי שקיימת העברת חום מינימלית לשן (עקב מוליכות חום נמוכה יותר של חרסינה לעומת מתכת ולכן השיניים ללא רגישות לחום.)

כתרי E-MAX

כתרים אלו פותחו בשווייץ והם חזקים יותר מכתרי זרקוניה. ניתן להכינם מ- E-MAX בלבד (חרסינה בעיבוד מיוחד) או לחילופין להכין כיפת E-MAX עם ציפוי חרסינה (פתרון אסתטי מצוין). עקב חוזקו הרב, כתר E-MAX יכול להיבנות באופן דק יחסית, מה שהופך את השחזת השן לשמרנית יותר. בכך למעשה ישנם סיכויים נמוכים לשברים וסדקים.

פתרונות חדשניים לא מספיקים כדי לקבל תוצאות של החיוך המושלם. חשוב מאוד לבחור מרפאת שיניים עם ניסיון בתחום. כדי שתוכלו להבטיח שתוצאות התהליך יהיו כמו שחלמתם.

במרפאות צהר לחיוך עומדים לרשותכם צוות מומחים עם ניסיון רב ושנות ותק וכמובן לקוחות מחייכים.

מעוניינים לשמוע עוד? התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

נגישות