כל מה שרציתם לדעת על מרפאת שיניים בחולון המתמחה בשיקום פה והשתלות

מרפאת שיניים בחולון מומלץ לבחור בהתאם לסוגי הטיפולים שניתן לקבל בה וגם לדרכי הטיפול המתבצעות בתוכה. מרפאת שיניים בה ניתן מענה בכל הדרגים, מהסתימה ועד לטיפול הכירורגי, ללא חדשנות בטיפולים, וללא טכנולוגיה דנטלית פורצת דרך אמנם יכולה לספק מענה למתרפא, אבל זה כל מה שהוא מקבל ממנה: “מענה”. מרפאת שיניים בחולון שמומלץ לבחור מציעה דרכים ייחודיות להתמודדות עם טיפולים כואבים וממושכים, על ידי קיצורם מבלי לפגוע באיכות התוצאות. במקביל, היא מלווה כל אבחון ממנו חושש המטופל (למשל אבחון בדיקת עצם לאחר עקירה ולפני השתלה) בטכנולוגיה ממוחשבת המספקת את תוצאותיו מהר ומאפשרת לבחון אלטרנטיבות לטיפול הכירורגי להתגברות על הכשלים.

רפואת שיניים ממוחשבת

מרפאת שיניים המציעה למטופליה רפואת שיניים ממוחשבת מיישמת עבורם תמורות שלא היו מתקבלות במרפאה רגילה: הכנת שתלים וכתרים באופן חד ערכי ללא צורך בהתייצבות לתיקונים במפגש שני ושלישי, הכנת חוות דעת מדויקת על מצב העצם בחלל הפה לאחר העקירה (האם נדרשת או לא נדרשת הרמת סינוס), כשהכל מתבסס על פענוח צילומים מתקדם שמספק לרופא מתודת טיפולים מדויקת בכל שלב בתהליך שיקום הפה של המתרפא.

רופאים-מטפלים למודי השתלמויות

רופאים שבנוסף להכשרתם חוו השתלמויות במסגרות פרטיות והתמקצעו בהן הם הרופאים, שבסופו של דבר, ייעלו את הטיפולים למתרפאים שלהם ויהפכו אותם ממסורבלים לקלים באופן יחסי. למשל, ברפואת השיניים הבסיסית, לומדים שישנה השתלת שיניים ועבור מחוסרי עצם, נדרש מילוי עצם או ניתוח להרמת הסינוס. רופאי שיניים שמאחוריהם השתלמויות טכנולוגיות דנטליות חדשניות יודעים כיצד להטמיע שתל בזאלי (שתל ארוך שמתבסס על העצם שמעל או מתחת לעצם הלסת) או ליישם הרמת סינוס ללא ניתוח, באמצעות משאבת לחץ הידראולי. תמורות אלו מגשימות עבור המטופל את אותן תוצאות כמו בשתלים רגילים וניתוחים פולשניים, אך הן ידועות למעטים ובשל כך הן עדיין לא הגיעו להיות פורצות דרך ברוב מרפאות השיניים בישראל.

שיקום כל חלל הפה לאדם ממועט עצם ללא מילוי

כן, קראתם נכון. מרפאת שיניים בחולון שמומלץ לגשת אליה יכולה להסדיר עבור מטופליה החדרת כתרים לכל אורך מנשך הפה בלי שהם יצטרכו מילוי עצם אפילו פעם אחת. המנשך שלהם עובר צילום, בו מאתרת תוכנת מחשב ייעודית 4 נקודות עיגון חזקות בהן מוטמעות שתלים עבים וגדולים הצפויים להחזיק את כל המנשך באמצעות גשר שיחובר אליהם, המורכב מכתרים. שיטה זו נקראת All on 4 והיא מגשימה עבור המטופלים הכבדים ביותר פה משוקם כמו חדש, ללא קושי.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות