כל מה שצריך לדעת על מרפאת שיניים ברעננה

מרפאת שיניים ברעננה חשוב לדעת כיצד לבחור, במיוחד כאשר אתם צריכים לעשות טיפולים מורכבים כמו שתלים וכתרים. כבר בשלב הראשוני של הצורך בעקירת שן אתם צריכים לדעת שתהיה לכם מרפאה שתספק לכם שירות מדויק, ממוקד ואמין המתבסס על חוות דעת מדויקות. כיצד תוודאו שאתם במקום הנכון כאשר אתם בוחרים מרפאת שיניים ברעננה?

פענוח צילומי CT ממוחשב עם סורק דנטלי בלבד

הפענוח הידני על ידי הרופא שלח רבים וטובים להשתלת עצם כשהייתה להם עצם מספקת, מה שאומר שהם נדרשו לעבור ניתוח עוצמתי לפני הברגת השתל. כאשר מרפאת שיניים ברעננה עובדת עם סורק ייעודי לפענוח אוטומטי של צילומי CT נהנה המטופל מרמת אמינות גבוהה יותר ובכך הוא מקטין את סיכוייו להזדקק לניתוח הרמת סינוס. סורק דנטלי הוא מוצר חובה בכל מרפאת שיניים בה מתבצעות השתלות שיניים.

בניית כתרים באופן ממוחשב

גם בתחום הכתרים, חשוב מאד לעבוד מדויק ולמנוע טיפולים חוזרים עקב אי התאמה של הכתר. זה אמנם כשל של המרפאה והרופא ייקח זאת על עצמו אבל מדובר בביטול זמן של המטופל. כאשר הכתר מתוכנן במחשב, הסיכוי לטעות בצורה ובזווית שלו קטן מאד והמטופל יזכה בכתר שמתאים ללסת שלו בסבירות גבוהה מאד כבר במפגש האחרון בו עליו לשאת את הכתר הזמני.

חדשנות בתחום הכירורגיה

גם בענף הרגיש והקריטי ביותר, הענף הכירורגי, ניתן לחדש ובגדול, לחסוך כאבים וזמני המתנה ממושכים למטופל ולהפוך את הטיפול להרבה יותר נעים. כמובן שהניתוח הכי מסובך הוא הרמת סינוס פתוחה, בו נדרש מילוי עצם במספר שיניים אחת ליד השנייה, ולא בשן בודדת, בה זה מסתיים בהרמה הסגורה המתונה יותר. אלא שהרמת סינוס פתוחה בשורה של שיניים ניתנת לביצוע ללא ניתוח כיום, באמצעות שתל המשמש כמשאבת מים פיזיולוגיים המרימים את הסינוס בסילון במקום בניתוח. הזרקת העצם מתבצעת על ידי רופאי מרפאת שיניים ברעננה בשנייה בה הסינוס עלה למעלה ובכך המלאכה מושלמת ללא ניתוח.

צהר לחיוך – מרפאת שיניים ברעננה

צהר לחיוך הנה מרפאת שיניים מתקדמת ברעננה בה משתמש הצוות הרפואי בחדשנות בשלל נושאים, החל משתלים וכתרים ועד ניתוחים כירורגיים. המרפאה מבצעת גם את המורכבים שבטיפולים בפרקי זמן קצרים ובכך מעמידה לרשות המטופלים את השירותים הדנטליים הטובים ביותר.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות