כך תסדירו נכון טיפולי שיניים ברעננה

מעוניינים לדעת כיצד לבחור מקום להסדיר בו טיפולי שיניים ברעננה? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע הנדרש בנושא. טיפולי שיניים ברעננה צריכים להיעשות באופן יסודי וגם יעיל, מדויק וגם מהיר. השילוב של גורמי הדיוק עם גורמי הייעול תלוי בכמה פרמטרים שיילמדו במאמר זה. חשוב להיעזר בו לבחירת מקום טיפולי שיניים ברעננה בפעם הבאה שתזדקקו להם.

יישום טיפולים לשימור השיניים

הדרך ליישם את טיפולי שיניים ברעננה לשימור השיניים זהה בכל המרפאות: שיננית, סתימה ואם יש צורך, ביצוע טיפול שורש. השאלה היא איך מבצעים אותם כאשר ישנו פציינט הסובל מפוביה דנטלית? כיצד שולחים ילד שידוע כי מפחד מרופאי שיניים לטיפולים? התשובה היא שהרופא צריך להחזיק אמצעי הרדמה וטשטוש מיוחדים למקרים כאלה. בקרב ילדים, גז צחוק הוא בדרך כלל מה שעובד הכי טוב, אך במקרים חריגים תתבצע סדציה (טשטוש כמו בניתוח רגיל באמצעות זריקה). הסדציה באה לידי ביטוי בעיקר בקרב מבוגרים החוששים מטיפולי שיניים.

השתלות, כתרים וכירורגיה ביעילות

הטיפולים הללו נחשבים מורכבים יותר מאלו המשמרים ולכן הם חייבים להיעשות ביעילות ובתחכום. כשאתם בוחרים היכן להסדיר טיפולי שיניים ברעננה, ודאו כי צילומי ה- CT שלכם לקראת השתלה מפוענחים עם סורק דנטלי ולא בזווית העין של הרופא. צילומי CT שפוענחו ידנית שלחו רבים וטובים אל ניתוח הרמת הסינוס המורכב שלא לצורך: העצם הייתה זמינה אך רק בסורק דנטלי ניתן לראות זאת. ודאו כי הכתרים שתזדקקו להם מעל השתלים מתוכננים באמצעות מחשב לפני שהם נשלחים למעבדה למניעת ביקורים חוזרים. גם במצב הקריטי ביותר, ניתוח חניכיים להרמת סינוס, חשוב לבחור במרפאה יצירתית שתשלים את התהליך שלא בכירורגיה פולשנית, אלא באמצעות לחץ מים פיזיולוגיים באמצעות שתל מדומה המשמש כמשאבת מים. הדבר יאפשר להרים בהדף את הסינוס ולהזריק את העצם, כל זאת במקום ניתוח מלא.

טיפולים אסתטיים בהתאמה לשאיפת המטופל

גם כאשר בוחרים טיפולי שיניים ברעננה למטרות אסתטיות יש לדעת את ההבדלים בין חיזוק לבין הלבנה מלאה. טיפולי חיזוק מבוססים על ציפוי קומפוזיט. המטרה שלהם היא להציג פה לבן למספר דקות עד לארוחה הראשונה ובעיקר, לחזק את השיניים כי קומפוזיט הוא חומר שמכינים ממנו סתימות ולכן הוא מאד חזק. לעומת זאת, ציפוי למינייט, המבוסס על חרסינה, ישמור על הפה שלכם לבן גם לאחר שתאכלו ולכן הוא ייעודי לצילומים. הבעיה שלו היא שהוא אינו מיועד לחיזוק והוא צפוי להתמסמס בפה כעבור מספר ימים.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות