כירורגיה פה ולסת: עקירות שיניים, השתלות וטיפולים זעיר פולשניים

כירורגיה פה ולסת מאגדת בתוכה את כל אותם טיפולים פולשניים וזעיר פולשניים אשר יש בהם כדי לעקור שן או להשתיל באזורים עקורים. מה משתילים? שתל טיטניום חזק ועוצמתי, המחליף את שורש השן העקורה.  הדרך להטמעתו עוברת דרך פרוצדורות כירורגיית פה ולסת שונות.

עקירה כירורגית

עקירת שן שלא ניתן להוציא עם צבת רגילה. היא מפוררת בניתוח ייעודי והנסורת שלה מנוקה מחלל הפה שלכם. הפירור מתבצע עד קצה שורש השן כדי לספק לכם מענה נקי לאותו אזור. רופאי שיניים נמנעים מטיפול זה ומעדיפים עקירה רגילה. הם משתמשים בו רק אם במסגרתה לא ניתן בכלל לעקור את השן עם הצבת.

הרמת סינוס פתוחה

נחשב לטיפול הכירורגי מהטראומטיים בספרות הרפואית. זהו טיפול שנעשה תחת הרדמה של 5+ זריקות שלאחריו הסינוס העליון מורם באמצעות חלון שנעשה בחייך. מה זה אומר? שהרופא יחתוך את כל החייך בשורה, במטרה להגיע לקרום שבינו לבין הסינוס וזאת כדי להרימו ולמלא אותו בנסורת עצם שכל כך חסרה שם.

הרמת סינוס זעיר פולשנית

הגרסה הזעיר פולשנית של ההרמה הפתוחה. זהו טיפול פורץ דרך בו שתל מיוחד עם משאבת מים הידראוליים משלים את כל הפעולה. המים עולים למעלה באמצעות משאבה שמחוברת לשתל ומרימים את הסינוס לכיוון המבוקש. כעת, ניתן להוציא את המים ולהעביר באותו המסלול את הנסורת באופן אחיד על כל משטח החייך המטופל. גרסה זאת של הרמת סינוס עומדת להחליף את הגישה המסורתית “הרמת סינוס פתוחה”  בשנים הקרובות.

מגוון אפשרויות הכנה לטיפול כירורגי

טיפול כירורגי בדרך כלל מוכן עבור המטופל באמצעות זריקות הרדמה. אם יש לכם חרדה דנטלית, ניתן לקבל סדציה, בנוסף, עבור ילדים ניתן להשלים את ההרדמה הבסיסית עם גז צחוק. אפשרויות הכנה אלו יאפשרו את ביצוע כל נושאי הכירורגיה, מהזעיר פולשניים ועד הכי מורכבים.

טיפולים מהירים ויעילים

בזכות רפואת שיניים ממוחשבת ותשתיות טכנולוגיות ייעודיות, ניתן להתקדם מהר ולספק תשתית מידית לטיפול כירורגי, מה שיקצר גם את זמן הטיפול עצמו. מומלץ לבדוק שבמרפאת השיניים שלכם מתבססים על טכנולוגיות והשתלמויות חדשניות כדי להבטיח יישום כירורגיה פה ולסת ברמה גבוהה ביותר.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות