ידיעון קצר על השתלות שיניים בעידן המודרני

השתלות שיניים בעידן המודרני מציעות פתרונות איכותיים המבוססים על טכנולוגיות רפואיות פורצות דרך. אותם פתרונות רפואיים מבטיחים הטמעה קלה של השתלים, על בסיס פרוצדורה מהירה וללא טיפולים מרובים. בידיעון זה נספק את כל המידע על השתלים החדשים במרפאות השיניים המודרניות.

שתלים בזאליים

שתלים בזאליים מספקים למטופל חיבור לעצם התחתונה ביותר במנשך התחתון, במקום להתבסס על עצם הלסת הנספגת, שהיא בדרך כלל העצם החסרה או הלא איכותית. שתל בזאלי הוא שתל הרבה יותר ארוך מהשתל הרגיל ולכן הוא מוצב על העצם התחתונה שתמיד נשארת ותמיד תישאר חזקה. בכך, אתם נהנים משתל חדש ללא מילוי עצם נדרש.

שתלי All on 4

שתלים אלו מכסים את כל המנשך העליון או כל המנשך התחתון. הם בסך הכל 4 במספר ולכן ניתן להטמיע אותם בכל מקום כמעט, כולל בפה שיש בו מחסור בעצם, כי גם בכזה מנשך מוצאים את אותן 4 נקודות עיגון, בדרך כלל. ברגע שישנם 4 שתלים חזקים בתוך הפה ניתן להלביש עליהם גשר על כל שיני הפה ולזכות את הלקוח במנשך שלם רווי שיניים המוחזק בידי שתלי ענק בבסיס חלל הפה.

שתל ביום אחד

טיפול שמוצע למי שלא סובל מאד במחסור עצם. השתלות שיניים ביום אחד מאפשרות לפציינט להסדיר אותן ממש בסיום העקירה. בכך, כשפצע העקירה מתעורר הוא כלל לא כואב, כי השתל שמעליו חוסם אותו ומונע התפשטות ומעמסה בכאבים.  

הכנת כל שתל ביעילות מרובה

הכנת השתל מתבצעת עכל בסיס טכנולוגי רפואי ולכן היא מיושמת ללא טעויות, ללא צורך לחזור למפגש שני וכד’. השתלות שיניים שנעשות באמצעות טכנולוגיה ממוחשבת נעשות ביעילות וצפוי להתאים במדויק למנשך הלקוח לאחר שנסרק בתוכנה.

יישום טיפולים מקדימים להשתלות בשיטה זעיר פולשנית

אם במסגרת השתלות שיניים חסר לכם עצם ואתם בוחרים למלא אות ובמקום לבחור אחת מהשיטות לעיל, מומלץ לבחור במרפאה שמבצעת משימות ניתוחיות כמו הרמת סינוס פתוחה, בשיטת טיפול זעיר פולשנית, על בסיס הידראוליקה של מים שירימו את הסינוס. בכך, ניתן יהיה להשתלט על הקרום שבין החייך לסינוס, מבפנים ולמלא אותו בנסורת עצם ללא פתיחה של המקום.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות