טיפים לבחירת מרפאת שיניים בחולון

בחירת מרפאת שיניים בחולון מסתמכת בראש ובראשונה על טיבם של הרופאים. רופאים טובים בעלי שם טוב ויכולות פנומנליות יביאו עוד פציינטים ויצרו עוד ביקוש לטיפולים אצלם. אלא שבעידן המודרני כדי לאפשר להם להגיע לכך, נדרש מענה עזר טכנולוגי. מענה עזר זה, המבוסס על סורק דנטלי, מאפשר לרופא להפוך ליעיל יותר, מדויק יותר ולכזה שיכול לתכנן סדרת טיפולים מהירה יחסית גם כאשר המטופל נמצא בצרות עמוקות כמו צורך לשקם את פיו. כיצד תדעו שזה קורה במרפאה שאתם בוחרים בחולון?

טיפ מס' 1 – ודאו כי ישנו סורק דנטלי לפענוח צילומי CT

צילום ה- CT הוא השלב הקריטי ביותר עבור המטופל שנדרש לעקור שן במטרה לעשות שתל, וזאת בשונה ממטופל שרק עוקר שן בינה, לה לא נדרש שתל. אם מטופל מסוים צריך לעקור שן אמצעית כלשהי, טוחנת או קדמית, הרופא שלו צריך לדעת כבר בשלב שלפני העקירה האם צפוי להיות לו מספיק עצם לביצוע ההשתלה. את זה מפענחים בצילום CT שעובר המטופל. פענוחים ידניים מזווית העין של הרופא הניבו תוצאה שאין מספיק עצם ברבים מהמקרים והמטופל נשלח לניתוחים מורכבים של הרמת סינוס ומילוי עצם. בחלק ניכר מאותם מקרים היה למטופל עצם רק שהרופא לא יכול היה להבחין בכך בזווית העין בלבד. סורק דנטלי מאפשר למפות את הנקודות בהן העצם קיימת. אמנם זה לא אפשרי עבור כל מטופל, אבל חלק לא קטן מ- “מחוסרי העצם” על פי חוות דעת מרפאות אחרות, זכו לעשות שתל בלי הרמת סינוס במרפאה שהיה בה סורק דנטלי.

טיפ מס' 2 – ודאו שהמרפאה דוגלת בחדשנות בטיפוליה

כאשר הטיפולים מגיעים לנושאים מורכבים כמון ניתוח הרמת סינוס לפני השתלה, נדרשת חדשנות. פתיחת החניכיים היא ניתוח כואב מאד שמומלץ להימנע ממנו. במקומו, מומלץ להתעניין במילוי עצם בשיטה זעיר פולשנית, למשל עם שתל המשמש כמשאבת מים פיזיולוגיים. תכנון כתרים צריך להיעשות באמצעות תוכנה ממוחשבת שתלווה את הרופא ותקטין מאד את הסיכוי שהוא יטעה בקביעה של הצורה שלו ובכך יחסוך זמן ניכר למטופל. בדרך זו יוכל המטופל ליהנות ממענה מהיר עם מינימום מפגשי טיפול בבקרו במרפאת שיניים בחולון.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות