טיפים לבחירת מרפאת טיפולי שיניים

מרפאת טיפולי שיניים מקצועית היא צורך הן עבור משפחות והן עבור מתרפאים בודדים. לקוחות יכולים לפנות כמובן אל מרפאת השיניים של קופת החולים שלהם, אבל כשזה מגיע לבריאות הפה והלסת שלנו, אנחנו תמיד נשאף לשירותים ולמוצרים הדנטליים הטובים ביותר. לכן, בנוסף למחיר הטיפול, חשוב לברר גם מהן התמורות המקצועיות במרפאה ולפנות רק אל מי שיספק לכם בוודאות את הטיפולים הטובים והמדויקים ביותר.

טיפ מס' 1 – ביסוס על רפואת שיניים ממוחשבת – סגולה לטיפולים איכותיים ומדויקים

אם במרפאת טיפולי שיניים בה אתם מבקרים, שתלים נבנים באמצעות טכנולוגיה ממוחשבת, כתרים מתוכננים באמצעות תוכנה ייחודית, וכד’ – הלקוח נמנע מהתייצבות למפגש שני ושלישי, ומקבל את האביזר המלאכותי מדויק למידותיו. בדרך כלל, חדות מקצועית שכזו באה גם עם הצטיינות בעבודה. צוותים רפואיים מומחים באמצעי רפואת שיניים ממוחשבים יסייעו לכם להתגבר על כל בעיה, מטיפול בשן בודדת ועד שיקום פה מלא.

טיפ מס' 2 – השוואה בין טיפולים ואפשרות לצריכת פרוצדורות מתקדמות

בכל גרסה של טיפולי שיניים, ישנה גרסה מתקדמת יותר המקצרת את זמן הטיפול ומאפשרת את התמורה הדנטלית במינימום זמן. למשל בתחום ההשתלות, אם אדם נבדק והתגלה כמחוסר עצם הוא גזר על עצמו חודשים של טיפולים מפרכים וכואבים כמו הרמת סינוס והשתלת עצם, שלא לומר ימי המתנה ממושכים לקיבוע העצם. בהשתלה בפרוצדורות חדשות, ניתן להשתיל על עצמות בזאליות (עצמות שנמצאות מעל הלסת העליונה ומתחת ללסת התחתונה), ובמקרים בהם יש מחסור בשיניים כמעט בכל חלל הפה, להחליף את כל המנשך במנשך All on 4 המבוסס על 4 שתלים גדולים המקבעים את כל קומת השיניים.

טיפ מס' 3 – בדקו שהמרפאה מציעה מבחר טיפולים אסתטיים

טיפולי שיניים אינם רק רפואיים אלא גם אסתטיים. המרפאה צריכה להעמיד למטופליה מבחר פתרונות אסתטיים, מהמהירים והפשוטים ביותר בדמות הלבנות שיניים בחומר בסיסי, ועד ציפוי למינייט ואפילו הסדרת כתר יזומה על שן בריאה במטרה להלבין אותה (כתר E-max ייחודי לפרוצדורה זו בשל המרקם האוורירי שלו שמונע מהשן שבפנים להתחמם). כאשר המרפאה מציעה מגוון טיפולים אסתטיים – יש לה פתרונות ברמות שונות לכל מי שזקוק להלבנה, מההלבנה הזמנית והמהירה ועד להלבנה הקבועה.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות