טיפים לאיתור מרפאת שיניים ברעננה להשתלות שיניים ושיקום פה

בחירת מרפאת שיניים ברעננה מומלץ לעשות בהתאם לחדשנות הטכנולוגית המאפיינת אותה ולהשתלמויות שעברו הרופאים בטיפולים יעילים ומתקדמים. במקבץ טיפים זה תוכלו לקרוא כיצד מומלץ לבחור מרפאת שיניים ברעננה וליהנות מתמורות שתתקשרו למצוא במרפאה אחרת: שיקום פה על כל רבדיו, מהעקירות ועד להשתלות, בדרכים יעילות וחדשניות, רפואת שיניים ממוחשבת, ואפילו פתרונות לסובלים מחרדות דנטליות.

טיפ מס' 1: מומלץ לוודא שבמרפאה מספקים טיפולים מתקדמים בתחומי ההשתלות והניתוחים

תחומים אלו נחשבים למורכבים שבעולם הדנטלי, ולכן טיפולים מתקדמים בהם מהווים תמורה חשובה מאד למטופל. משמעות היותם מתקדמים היא קיצור זמני הטיפול, והפיכת הפרוצדורה מטראומטית בכאב לבעלת סף כאב ממוצע. לדוגמה, התמחות בשיטת All on 4 בה משתילים 4 שתלים בלבד המחזיקים את כל מנשך הפה, במקום לעשות השתלת עצם מפרכת בלוקיישן החסר. דוגמה אחרת: הרמת סינוס עם כוח הידראולי מהשתל במקום באמצעות ניתוח מכני.

טיפ מס' 2: חשוב לבדוק שהמרפאה מתבססת על רפואת שיניים ממוחשבת

רפואת שיניים ממוחשבת מייעלת תהליכי שיקום פה. בשלבים מאד מוקדמים של פרוצדורת העקירה כבר ניתן יהיה לדעת, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, האם צפוי לכם מספיק עצם בלסת, אם לאו. הדבר מתרחש באמצעות צילומי איכות שמנותחים בתוכנה ייעודית בה ניתן להבחין במצב הלסת שלכם.

טיפ מס' 3: מומלץ להיוודע לשיטות הלבנת שיניים מגוונות

הלבנת שיניים פרקטית לטווח ארוך עם קומפוזיט, או הלבנה זמנית עם חרסינה, הלבנה בציפוי EMAX או חרסינה למינייט. מומלץ כי מרפאת שיניים ברעננה תצייד את מטופליה בסוגים שונים של הלבנות שיתאימו להם בנסיבות שונות, לבחירתם.

טיפ מס' 4: הכנת המטופל הסובל מחרדה דנטלית ברוגע ובאחריות – מומלץ

שלא תטעו: לא רק שתצטרכו לברר מי הוא צוות המרפאה ברמה האנושית, אלא גם בשיטות בהן הוא משתמש. חרדה דנטלית עמוקה לא מאפשרת אפילו דקירה פשוטה של זריקה בשיניים, בה החומר מרדים אפילו אותה בשניות בודדות. לכן, מטפלים בה באמצעות דרכים שהם אינם הרדמה אלא טשטוש. ניתן לטשטש בגז צחוק דרך האף, או באמצעות רופא מרדים המשמש בחדרי ניתוח ברפואה רגילה. האחרון ישתמש בזריקה לזרוע המטופל שנקראת סדציה, המכילה חומר טשטוש שמאפשר את ביצוע כל שלבי הטיפול ללא ליווי של חרדה דנטלית במהלכו.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות