טיפולי שיננית חיוניים לשמירה על החניכיים ועצמות הלסת

טיפולים של שיננית רלוונטיים לכל מטופל שיניים. על מנת לשמור על בריאות החניכיים ועצמות הלסת שלנו, נידרש לטיפול שיננית כל 2-6 חודשים לפחות. טיפול זה משיג כמה תמורות חשובות:

  • הסרת פסולת מזון.
  • הסרת אבנית.
  • ניקוי מסביב לפלאק של השיניים.
  • שמירה על חניכיים נקיים בסביבה בריאה.
  • כתוצאה מכך, שמירה על עצם הלסת ושורשי השיניים שמעליה.

כשאתם באים לטיפול של שיננית בפרקי זמן קצובים אתם מבטיחים שמירה מלאה על בריאותם של הבסיסים של השיניים שלכם, החניכיים ועצם הלסת.

ההשלכות של אי התייצבות לטיפול בתדירות גבוהה אצל שיננית

אי התייצבות לטיפול בפרק זמן ממושך תגביר את האבנית בתוך חלל הפה. ייתכן כי תמורה זו תגרום לדלקות בשיניים, דלקות בחניכיים, דימום פנימי בחייך, דימום חיצוני בתפר שבין החייך לשן, ובהמשך אף בעיות פנים בתוך השורשים וברכס החניכיים. הדבר יצריך בהתחלה שיקום אצל שיננית בעלת הכשרה מיוחדת בטיפול שנקרא ניקוי עמוק, אליו מפנה מומחה חניכיים. בהמשך, הדבר יצריך התערבות של מומחה החניכיים עצמו, בהשתלת תרופות להסדרת בריאות החייך והשיניים הנגועות ובמידה ולא ניתן יהיה להציל את השיניים, הדבר עלול להוביל לצורך בעקירתן.

לא כל טיפול שיננית שכואב הוא בהכרח יסודי

טיפול שיננית לא אמור להיות כואב ולא אמור להיות בלתי מורגש. הוא אמור ליישם בפה שלכם את תהליכי הסרת האבנית וניקוי השן מסביב, כולל ניקוי פנימי של החייך ובמקרה של ניקוי עמוק – גם של השורשים. איכות הטיפול נמדדת בסופו, כאשר המטופל חש בטוב ושיש בלסתות שלו אווריריות המצביעה על הניקיון שנעשה.

טיפול שיננית מומלץ להסדיר רק במרפאת מומחים

במרפאת מומחים תוכלו לזכות בטיפול שיננית שתעבוד מול צוותי רופאים בכירים אשר יוכלו לתת מענה מקביל לבעיות שנתגלו. כשהשיננית עובדת לצד רופאי השיניים השונים על בריאות הלסת והחניכיים שלכם, התוצאה היא טיפול באיכות טובה, עם המענה הנדרש לכל מתרפא. לכן, ככל שמרפאת השיניים טובה יותר, המטפלים בה מספקים מענה-מומחים רחב יותר ואפשרויות הטיפול מגוונות ויתר, השיננית שתספק לכם את המענה צפויה לעשות את הנדרש ולהשלים עבורכם את הניקיון לו אתם זקוקים בחניכיים ובעצמות הלסת.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות