טיפולי שיניים משמרים המאפשרים תנאי פתיחה טובים של המצב הדנטלי שלכם

באמצעות טיפולי שיניים משמרים לכם ולילדים אתם יכולים להבטיח את בריאות הפה והלסת שלכם ושלהם בעתיד הקרוב, ללא הזדקקות להליכים רפואיים כירורגיים או לטיפולי חניכיים מורכבים. טיפולי שיניים משמרים מהווים את השכבה הראשונית ביותר של טיפול שיניים אשר בלעדיה לא ניתן לנוע לעבר השלבים המורכבים והמתקדמים יותר אשר צוינו זה עתה.

ניקוי שיננית

ניקוי השיניים הבסיסי ביותר. תדירות מומלצת להסדרת טיפולי שיניים משמרים מעין אלו: כל 3-6 חודשים, תלוי בהמלצת רופאיכם. במסגרת טיפול זה, עוברת השיננית על קווי החיבור שבין החניכיים לשיניים עצמן וגם על הרווחים בין השיניים כדי למצוא אבנית ולהסירה. מי יודע שהוא צריך טיפול כזה? מי שהופנה על ידי רופא שיניים או מי שחש סירחון ורקה בפה על אף הצחצוח. במקרה כזה יש לסור לטיפול אצל מומחה חניכיים שיקבע מה יש לכם ומה אתם צריכים. ייתכן ובעיית האבנית שלכם מתרחשת בכלל בשורשים ואתם תצטרכו ניקוי עמוק במקום טיפול שיננית רגיל.

סתימות קומפוזיט

סתימות לבנות להשלמת חורים בשיניים. בשנים האחרונות יותר ויותר מטופלי שיניים מבקשים מהרופאים שלהם סתימות אלה ולא סתימות אמלגם על בסיס כספית. על אף שמחקרים הראו כי סתימות אלה לא מסוכנות ואחוז הכספית המזערי לא צפוי לפגוע בבריאות או להשפיע עליה לרעה, המראה הכהה והלא מזמין שלהן מרתיע רבים שמעדיפים סתימה לבנה לחלוטין. חומר זה משמש גם להכנת ציפוי שיניים אבל לא מדובר בחומר מלבין 100% כמו חרסינה למינייט אלא במרכיב חזק בעל דרגת לובן בינונית שתפקידו למגן את השיניים מקדימה.

טיפולי שורש

טיפולי שיניים משמרים הבאים לכדי שימוש כאשר החולה מדווח על כאב שנמצא בתחתית השן. היא לא מאובחנת עם חור בצילום וגם לא נראה סדק על גביה. הבעיה נמצאת מתחת לכותרת. לרוב, מדובר בבעיית זיהום, חלקים מסתימות ישנות משיניים אחרות התעופפו לשם ויצרו אבנית, או שחדר לשם אוכל ונדרש ניקוי עמוק או שיננית לאחר טיפול השורש. טיפול זה מתבצע על ידי מומחה טיפול שורש, אשר הוכשר לכך במסגרת תפקידו כרופא שיניים. להבדיל מרופא רגיל, יש לו את הכלים לביצוע החור במרכז הכותרת, לניקוי הכשלים שיש מתחת וליישום סתימת השורש בסיום.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות