טיפולי שיניים בסדציה עמוקה לסובלים מפוביה דנטלית ולחרדתיים במהלך טיפולי שיניים

אם הילדים שלכם חוששים מרופא השיניים ומהטיפולים שיוסבו להם בחדרו, ואם לכם עצמכם ישנה חרדה דנטלית, ניתן להתגבר על הבעיה בגז צחוק או סדציה עמוקה. גז צחוק מתאים יותר לילדים, שכן סדציה עמוקה שמורה עבורם רק למקרים חריגים באמת ולטיפולים קשים שהם צריכים לעבור, בהם הקושי חריג (למשל עקירה זהו טיפול חריג למדי בקרב ילדים כל עוד לא עברו חבלה דנטלית). עבור מבוגרים, מדובר בשיטת טיפול שרבים מהחוששים מאמצים. מדובר על זריקת טשטוש זהה לזו שמקבלים בחדר ניתוח לפני הרדמה כללית. הפעם, הזריקה מאפשרת לטשטש את כף הגוף שלכם כדי להעביר אותו הרדמה בפה ומשם לגשת לטיפול על כל שלבי מורכבותו.

יישום סדציה עמוקה בטיפולי שיניים

היישום נעשה על ידי רופא מרדים בחדרי ניתוח אשר מסייע לרופא השיניים לטשטש את הפציינט החרדתי או הבעייתי. מדובר על זריקה שניתנת לזרוע היד העליונה ולאחריה היא משפיעה על הגוף כולו ומטשטשת אותו קומפלט. הטשטוש משפיע על כל הגוף ומכניס אותו למצב של חצי הכרה, בה הנכם רואים מטושטש וחשים תשושים. בשלב זה ניתן יהיה לעשות את כל שלבי הטיפול הדנטלי, לרבות הרדמה בתוך החניכיים או בצדודיות הפנימיות של הפה.

הטיפול מתאים כמעט לכל שכבות האוכלוסייה

אם אתם סובלים מחרדה דנטלית, ניתן להקל עליכם מאד את שהותכם במרפאה ואת ביצוע הטיפול הנדרש בתוכה, באמצעות טיפולי שיניים בסדציה עמוקה. מי שמעוניין לשים את החרדות בצד וללכת לחוש כמו ציפור דרור בכל פעם שהוא ניגש לטיפול, יכול להתחיל בסדציה עמוקה ולסגל לעצמו בהדרגה שחרור פחדים והרגשה טובה גם במורכבים שבטיפולי השיניים שיבואו בהמשך.

בואו לחוות טיפולי שיניים בלי כאבים ובלי טראומה

טיפולי שיניים לא חייבים להיות משא נטל. באמצעות טיפולי שיניים בסדציה עמוקה אתם מבטיחים קדמה של שגרת הטיפולים הבאים שלכם שצפויים להפוך להרבה יותר נינוחים. אם אתם מעוניינים לא להתיירא אלא להתייצב ביד בוטחת לטיפולי השיניים הבאים, התחילו מסדציה עמוקה בטיפול הראשון, התחברו לאינטארקציה במרפאה והמשיכו משם לטיפולים הבאים בהם הנכם צריכים לקחת חלק כדי לשקם את הפה, להשתיל שן או לסגור אותה עם סתימה או סתימת שורש.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות