טיפולי שורש ממומחים במרפאת שיניים מתקדמת

אם אתם סובלים מכאבים כרוניים אך לא רואים חור פיזי בשן, קיים סיכוי סביר שתצטרכו טיפולי שורש. כאבים שמתגלים ככשל שמצריך טיפולי שורש אינם רק כאבי חור מדגמי בשן, אלא מלווים בדרך כלל גם בהתנפחות של החניכיים, ביצירת רווח בינן לבין השן וכל זה כסימפטום להתהוות זיהום פנימי או התפתחות שלו. את הקביעה מה עליכם לעשות מסיק הרופא בצילום וגם בעקבות בדיקת רפלקסים שהוא עורך לכם.

טיפול מומחים על ידי רופאים פורצי דרך בתחום טיפולי השורש

בואו לפגוש את נבחרת הרופאים המובילה בטיפולי שורש ולהסדיר אותו בעזרתם. הטיפול יכלול את כל מה שאתם צריכים בשביל לשקם את השן הפגועה, הרדמה, ביצוע קדח במטרה להגיע לשורש, ניקוי השורשים, וסתימת שורש על גבי החור שנפער. בהמשך, ניתן יהיה לחדד את השן ולהצר אותה לקראת עיטופה בכתר שמתאים לכותרת שלה.

התחקות מהירה אחר הבעיה שגרמה לכאבי השורשים

צוות הרופאים שלנו יידע בדיוק מה לעשות ולאן לגשת במהלך הטיפול על מנת לסיימו באופן הכי מהיר שאפשר והכי מדויק שניתן. כאן, יוכל הצוות המטפל לדעת מה למעשה קרה בפה שלכם, כיצד נוצר הכאב, ואלו דרכי טיפול נדרשות כדי להסיר נגע זה.

מהלך טיפול יעיל והכנת השן לשיקום

שן שעברה טיפולי שורש אצלנו תוכן לקראת שיקום. במידה ומדובר בשן שקשה לכם ללעוס עמה ניתן לשקול את עיטופה בכתר. במידה וזהו טיפול שורש ראשון באותו שן, והיא נראית בריאה ושלמה למעט הכשלים שתגלו לפני טיפול השורש, מומלץ להשאיר את המצב כמו שהוא ולסגור עם סתימה רגילה בחור הסמוך.

צהר לחיוך – טיפולי שורש ברמה אחרת

במרפאת השיניים צהר לחיוך ניתן ליישם עבורכם טיפולי שורש בהתאם למצב השן שלכם. חלק מהשיניים מיועדות לשימור עם גוף זר כדוגמת כתר וחלק מהשיניים מיועדות לסתימה רגילה חיצונית, ותו לא. המומחים של צהר לחיוך ידעו בדיוק מה לעשות במצבים השונים ולהוציא את טיפול השורש ואת התמורות שיבואו אחריו על הצד הטוב ביותר. פנו למומחים של צהר לחיוך על מנת להסדיר טיפולי שורש מן המעלה הראשונה ולהצעיד את מערכת הלעיסה שלכם בכיוון הנכון.