זה מה שמומלץ שתבדקו לפני שאתם נרשמים אל מרפאת שיניים ברעננה

מרפאת שיניים ברעננה נדרשת לעשרות אלפי תושבי העיר שבדרום-מרכז השרון, וכמובן – באיכות הטובה ביותר. כל בר דעת מבין כי על בריאות השיניים שלו אסור להמר, ולכן מאד חשוב לנקוט בכללי האצבע הבאים כדי להבטיח את בחירתה המוצלחת של מרפאתכם.

ודאו כי במרפאה מועסקים רופאים מומחים בתחומים הדנטליים המרכזיים

טיפולים משמרים, אסתטיקה וכירורגיית הפה והלסת צריכים להוות את מרכז העניינים במרפאה, עם אנשי מקצוע בעלי שם בתחומים הללו: מנתחים, מומחי חניכיים, רופאי שיניים, שינניות, מומחי ניקוי עמוק והקצעת שורשים, ועוד. כמובן שיש ערך גם לאסיסטנטים ולאסיסטנטיות, למזכירים ולמזכירות הרפואיות ולכל יתר אנשי הצוות שמסייעים לרופאים. כל אלו צריכים להיות בחוד החנית מבחינה מקצועית. על כן, הסתמכות על המלצות יכולה לסייע לכם מאד בהחלטה באיזו מרפאת שיניים ברעננה לבחור.

ודאו כי במרפאה מבססים את הטיפולים על טכנולוגיות ויעילות

סורק דנטלי לפענוח צילומי CT ומערך מחשוב המאפשר הכנת כתרים ותותבים עם מענה מדויק משל מעבדת שיניים חיצונית מאפשרים לכם לא רק לקבל טיפול איכותי אלא גם לדאוג שהוא יהיה מהיר, עם מינימום המתנה לפרוצדורות המורכבות. במרפאות ממוצעות, ידברו עמכם על שליחת המבנה של הכתר או של התותב למעבדה וחזרה כעבור מספר ימים או שבועות. מרפאת שיניים ברעננה שמצוידת במערך מחשוב להכנת עצמים זרים יכולה לייעל את תהליכי מוכנותם מבלי לפגוע בדיוק ובאיכות של המוצרים עצמם.

ודאו כי המרפאה מציעה מגוון מסלולי טיפול בתחומים האפשריים

לא יהיה זה סוד לומר כי ברוב המקרים יש רק פתרון אחד לכל תחום. רפואת שיניים היא נושא מאד מדויק ושמרני. למשל, אין דרך לעקור שן מבלי לספוג 14 יום של כאבים במכתשית. אבל יש דרך לקבע שתל עם כתר מעליו גם אם המטופל המיועד אובחן כמועט עצם בצילום ה- CT. למשל, בשיטת All on 4 בה מטמיעים 4 שתלים בזוויות מיוחדות שמחזיקות לסת שלמה ומעליהם שורה של כתרים ותותבים מזירקוניה. גם תחום ההרדמה רווי סוגים. אנשי צוות מרפאת שיניים ברעננה יכולים להרדים עם מזרק, לטשטש עם גז צחוק (מה שמקובל ליישום אצל ילדים) ואפילו לטשטש בזריקה לזרוע כמו בבית חולים. להרדמה האחרונה קוראים סדציה והיא מיועדת בעיקר למבוגרים שחרדים מטיפולי שיניים.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות