השתלות שיניים מהירות – הכירו את הפרטים

תחום השתלות השיניים השתפר לאין ערוך ביחס לשנות העבר הן באיתור מועמדים איכותיים עם עצם מלאה והן בתמורות שניתן לחולל עבור אנשים עם עצם חסרה מבלי לעבור דרך הרמת סינוס והשתלה מקדימה של נסורת-מתקשה. במאמר זה נציג 2 דרכים מהירות להטמעת שתלים אשר צפויות לחסוך לכם זמן ולא מעט כסף ולהבטיח כי הפה שלכם בדרך לשיקום מלא ללא תותבים נשלפים ובלתי יציבים.

השתלת שיניים ביום אחד

המבדק הנדרש: צילום CT שמראה כי העצם מלאה. במידה ויש לכם ממצא זה, יכול רופא השיניים לעקור את השן, ולהתקין על גבי הקדח המקורי שלה שתל טיטניום. היתרון הגדול כאן הוא חיסכון בימי כאב כרוני. בעבר, עקירה הייתה לחוד והשתלה לחוד ושני התהליכים היו כואבים: העקירה, כי עקרו שן והשתל, כי פצעו באמצעותו שוב חייך בריאה. עקירת שיניים ביום אחד מאפשרת לכם לרכז את שני סוגי הכאב הללו לשבועיים בלבד. יתרון נוסף הוא שחיטוי הזיהוי מצטמצם כי השתל מתפקד כמעין חסם דם, פלסטר מתכתי אם תרצו, מה שמאפשר לכם לצרוך פחות אנטיביוטיקה מאשר בעקירה פתוחה, שחשופה יותר לזיהום. זהו לא חסם מוחלט. יהיה דימום אבל בהיקף הרבה פחות משמעותי מדימום מלא של מכתשית חשופה.

השתלת All on 4

היתרון בגדול של לקוחות שמחפשים השתלת שיניים מהירות נמצא בשיטה זו. שלא כמו קודמתה, שמתאימה רק למי שיש לו עצם מלאה, את השיטה הזו ניתן ליישם גם על מי שחסרה לו עצם. כיצד היא עובדת? בדרך כלל, מחסור בעצם אינו מתהווה בכל חלל הלסת, אלא בחלקים היותר אחוריים שלה, ומשם מגיעות רוב השיניים העקורות, כך שצרה אחת מובילה לרעותה. השתלת שיניים All on 4 מאפשרת לרופא למצוא, בתוך העצם החלשה שלכם, 4 נקודות עיגון חזקות שכמעט לכל אחד יש. גם מטופלים שרופאים אחרים לא הותירו להם כל סיכוי נמצאו מתאימים לכך. בשתיים מתוך ארבעת הנקודות הללו, השתלים יותקנו בהטיה כך שייצרו טרפז אחד מול השני. מדובר בשתי נקודות הקצה של הלסת. שתי נקודות הפנים שלה יקבלו שתלים בשיטה הרגילה, כשהם מותקנים ישר פלס. המטופל משתחרר לביתו עם גשר זמני שמכסה את השתלים. לאחר חצי שנה מותקן גשר קבוע שהוא אוסף של גופים זרים מזירקוניה EMAX בצורה שמתאימה לשיניים שנעקרו לכם.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות