השתלות שיניים בשיטת All on 4 – פרוצדורה מהירה עם מינימום טיפולים פולשניים

הכירו את השתלת השיניים בשיטת All on 4, ההשתלה שמאפשרת לכם ליהנות מ- 4 שיניים שלמות, טובות ואיכותיות בטיפול השתלה אחד! אז, למי מתאימות השתלות שיניים All on 4 ומהי הייחודיות של טיפול זה? כל מה שרציתם לדעת על All of 4 במאמר מידע אחד!

לסת האדם מורכבת מ- 6 שיניים: מדוע יש בטיפול רק 4 שתלים?

All on 6 זו גרסת המקור לטיפול All on 4. ההבדל ביניהם הוא שב- All on 6 יש 6 שתלים, שכל שתל מחליף שורש של שן שנעקרה, ואילו ב- All on 4 יש 4 שתלים שמפוזרים באופן שונה מזה של האינדוקס המקורי בלסת. בעוד All on 6 מתאים למי שאינו סובל מחוסרים בעצם הלסת ועל כן הוא יכול להטמיע 6 שתלים ועליהם שיניים זמניות עד להחלפתן בכתרים יציבים, ב- All on 4 השתלים פרוסים בהטיה ולא בקו ישר באזורים האחוריים של הלסת, בהם בדרך כלל נוצר מחסור העצם, ויתר השתלים מונחים בקו ישר באזורים היציבים. בדרך זו ניתן להטמיע על השתלים מערכת שיניים שלמה שתזכה את המטופל ביציבות בלעיסה.

מהם היתרונות של All on 4 עבור המטופל?

השתלת שיניים All on 4 מאפשרת למטופל ליהנות מעקירה, שתל ומערכת שיניים חדשה ביום אחד, גם אם מדובר באדם עם עצם מחוסרת. בדרך כלל, את טיפולי ההשתלה ביום אחד שומרים לאנשים בעלי עצם שלמה עם נפח מספק, וכאן מדובר בטכניקת השתלה שמיועדת גם למחוסרי עצם. השילוב בין מטופל עם עצם מחוסרת לבין היותו מתאים להשתלה ביום אחד הנו בר קיימא בשיטת All on 4. יתרון נוסף הוא שהמטופל יכול לשוב לביתו כשבפיו מערכת שיניים שלצמה שמוטמעת בו.

מהן ההמלצות לשימוש במערכת שיניים שנוצרה בשיטת All on 4?

ההמלצה היא לעזור לשתלים שלכם להתקשות ולהיות חזקים ביותר גם במצב בו הם הותקנו, מצב All on 4 שאינו מהווה התקנה אחד לאחד בחלל הלסת (בשונה מ- All on 6). האם אפשר לאכול תפוחים ובוטנים ביום הראשון לשחרור מהטיפול? כן, אבל זה לא מומלץ. אנו ממליצים לצרוך מזונות רכים למשך 6-8 שבועות, לתת לשתלים להתקשות ולשיניים שמעליהם להתקבע, ורק לאחר מכן להתחיל לצרוך מזונות קשיחים.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות