השתלות חניכיים במקרה של נסיגה: למדו אודות התהליך

נסיגת חניכיים היא לא אירוע כואב או דלקתי אבל עלול להיות מסוכן לשורשי השיניים שלכם. במסגרת התופעה, גובה החניכיים הולך ומתקצר עד אשר במקומות מסוימים בקושי רואים חניכיים והתחתיות של השיניים מבצבצות ומתחתן השורשים ממש. המטרה בטיפול השתלות חניכיים היא פשוטה: למנוע מהשורשים להפוך לגלויים. המשמעות של שורשים גלויים היא התרופפות השיניים ופגיעת אוכל בקדחים שבין 2 השורשים, בשעה שהם חשופים. משם, עלולה להיווצר אסקלציה של אבנית, עששת, דלקת ועקירת השיניים שמתחתן או מעליהן הייתה נסיגת חניכיים.

פרוצדורת ההשתלה

ההשתלה נעשית על ידי מומחה חניכיים שהוא גם כירורג. במסגרת הפעולה, מורדם המטופל ונלקחת מאזור בריא של החניכיים שלו דגימה. היא נתפרת לאזור עם הנסיגה באמצעות תפרים נמסים ולאחר שהם כבר יימסו, החלק המלאכותי שנתפר יהיה חלק מהחניכיים. בכך, הן יפסיקו לנסוג ויתחילו שוב לצמוח לגובה.

ההקרבה שאתם צריכים להכיל

לספוג טיפול הכולל הרדמה מקורית ולספוג כאב קל של שריטות בחניכיים כתוצאה מההליך הסמי כירורגי למשך כ- 10 ימים. הטיפול לא כולל מהלכים כירורגיים ממשיים כמו קדיחה בחייך או מילוי עצם. ביחס להליכים התערבותיים אחרים נחשב טיפול זה לפשוט באופן יחסי הן בביצועו והן בתקופת ההחלמה שתידרש.

רק טיפול זה ישיב את השורשים למקומם מתחת לחניכיים

חניכיים קטנות ומעליהן שיניים שלמות עם השורשים חשופים זהו לא מצב שהייתם ששים להגיע אליו. לצערכם, בשונה מהרבה מאד מכשולים שניתן לפתור באמצעות שימור, נסיגת חניכיים אינה קשורה לכך והיא לגמרי תורשתית או תלוית אדם. אם בפה שלכם אתם רואים נסיגה, חשוב להסדיר אצל מומחה חניכיים השתלות חניכיים שיסייעו לכם לחזור שוב למצבכם עם חניכיים גבוהות.

צהר לחיוך – השתלות חניכיים בפה עם חניכיים נסוגות

אם אובחנתם כסובלים מנסיגת חניכיים,הפתרון הוא
השתלת חניכיים בפה. בדרך זו מתער הרופא ומשלב חייך ממקום אחר לגמרי במקום הנסוג, אבל החומר הזה מתאחה הרבה יותר מהר ממה שנדמה ראשונית. בצהר לחיוך יושבים מומחי חניכיים שיידעו בדיוק מה אתם צריכים בשביל לעצור נסיגת חניכיים: תכנון השתלות, מקום לקיחת הדגימה והטמעה על המקום בו חסרות חניכיים. בדרך זו תוכלו להשיב לעצמכם את החיוך ואת הפרופורציה התקינה בין השיניים לחניכיים.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות