עמוד הבית > השתלות שיניים > השתלות בשיטה all on 4

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

השתלות בשיטת all on 4

השתלות בשיטת all on 4 מבוצעות בשיטה הייחודית והמתקדמת ביותר הקיימת כיום להשתלת שיניים בלסת שלמה. השיטה מאפשרת את הרכבת מערכת השיניים המלאה ללסת בשלמותה, וזאת, כשהיא נסמכת על ארבעה שתלים בלבד. בשיטה מתבצעת חלוקה מחושבת ואופטימאלית של העומס המופעל על עצמות לסת המטופל, כך שהיא מאפשרת למזער פגיעה אפשרית בהן למינימום. במהלך הטיפול מוחדרים ארבעה השתלים לעצמות הלסת ועליהם יורכב הגשר שבו מותקנים הכתרים (המחליפים את השיניים). אם נוסיף לכך את שיטת ההעמסה המיידית, בה, כבר בסיום ההשתלה מועמסים הגשר והכתרים, נגלה, כי לא רק מדובר ביתרונות היעילות והנוחות שבשימוש, אלא גם ביתרון המהירות, במיוחד יחסית לשיטות הקודמות.

יתרונות הטיפול

לטיפול השתלות בשיטת all on 4 יתרונות ייחודיים משלה:

  • הטיפול מתרכז ליום טיפול אחד – תפישת ההעמסה המיידית פותחת כיום בפני הרופאים את האופציה לביצוע השתלת שיניים מלאה בטיפול בודד. ההשתלה עצמה אורכת מספר שעות, שאליהן מצטרפת ההחלמה, שאף היא בת שעות בודדות. כלומר – יום לאחר הטיפול – כבר יש לכם מערכת שיניים יפה ומתפקדת.
  • שיעורי ההצלחה של השיטה גבוהים – בשל הניסיון הרב שנצבר בארץ ובעולם בעשור האחרון בשיטת טיפול זו, מחקרים שבדקו אתת אחוזי ההצלחה של השיטה, מורים על 97 אחוזי הצלחה. בהחלט מבטיח!
  • השתלות בשיטת all on 4 נותנות מענה לכל מטופל – גם מטופלים אשר בעבר לא יכלו ליהנות מהאופציה של השתלת שיניים (כמטופלים חולי סכרת, מטופלים הסובלים ממחסור בעצם הלסת או מטופלים שכבר עברו השתלה שנכשלה), כיום, בזכות השיטה יכולים ליהנות משיניים בריאות וחזקות.

צהר לחיוך - השתלות בשיטת all on 4

מזה שנים שמרפאת צהר לחיוך מקפידה להוביל את תחום טיפולי השיניים והפרוצדורות הכירורגיות הדנטאליות בישראל. נוסף על הניסיון והמקצועיות שמאפיינת את פעילותה, מעניקה המרפאה למטופליה יחס חם ואישי, המונע מנכונותם של מומחי המרפאה להתאים את הפתרון ההולם ביותר לכל מטופל/ת שלה.

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

נגישות