השתלה בשיטה All on 4: להעמיס את כל השיניים בלסת על 4 שתלים בלבד

המנשך התחתון או העליון שלכם רווי שיניים עקורות? תכננתם טיפול שיקום פה יקר וארוך הכולל מילוי עצם, הרמות סינוס בדרך למילוי (בלסת העליונה כמובן), השתלה וכתרים? לפני שאתם מוציאים על כל זה כסף ונכנסים לשגרה של מסגרת טיפולית ארוכה, כדאי שתכירו מה שיטה All on 4 יכולה לתרום לכם בנושא השיקום.

העמסה על 4 שתלים איכותיים במקומות עם עצם חזקה

בדרך כלל, מחסור בעצם איננו טוטלי. המטופל, לצערו, נאלץ לספוג ביקורת שלילית על העצם שלו כי בנקודה הספציפית בה עקרו לו שן העצם לא טובה. בדרך כלל זה מה שקורה. נדירים הם המקרים בהם המחסור בעצם לסת הוא מחסור גורף. לכן, אם גם אתם מתרפאים שסובלים מבעיית מחסור “רק” באזור הטמעת השתל, אתם יכולים לגייס את האזורים הבריאים בשביל שן חזקה ואיכותית. במידה והמנשך שלכם ברובו עקור, ונותרו לכם בו בין 3 ל- 5 שיניים בריאות בלבד, ניתן להסדיר ביום אחד את העקירה שלהן, כשבמקומן יותקנו 4 השתלים על 4 האזורים החזקים ביותר במנשך שלכם. אחרי קיבועם באופן נדרש, תוך בדיקה שהוא עבר בהצלחה וללא עוררין, מעמיסים עליהם מערך כתרים Built in המכסה את כל המנשך.

ניתן להשלמה ביום אחד

הטיפול, על אף שהוא עוסק בריפוי מנשך שלם, ניתן להשלמה ביום אחד, משום שכל מה שהרופא צריך הוא לזהות את אותן 4 נקודות זהב בהן ניתן להטמיע את 4 השתלים. הזיהוי נעשה באמצעים ממוחשבים מדויקים, בהם פיו של המטופל לא רק מצולם, אלא יש חיווי מלא איפה השתלים צריכים להיות ממוקמים, ובאלו זוויות ועיגונים. הרופא יודע, מרגע ההתבוננות במחשב, בדיוק מה עליו לעשות בשביל להעמיד בפה שלכם 4 שתלים חזקים ויציבים. מרגע הטמעתם, ניתן להעמיס עליהם את השיניים החלופיות והכתרים האיכותיים וליהנות ממערך שיניים שלם, חזק ויציב.

להיכנס לטיפול עם מנשך לא מתפקד ולצאת עם שיניים מלאות

All on 4 היא למעשה שיטה ייחודית בה ניתן להביא את המנשך ממצב עקור וחולה למצב של 100% נוכחות שיניים. הן מוטמעות חזק, על 4 שתלים יציבים ביותר ומאפשרות פעולות לעיסה מלאה כמו בימים שלפני העקירות שנאלצתם לספוג.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות