עמוד הבית > השתלות שיניים > השתלת שיניים ביום אחד

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

השתלת שיניים ביום אחד

אם, בעבר, איתרע מזלכם, וסבלתם מחוסר בשיניים רבות, הפתרונות המוצעים לכם היו מצומצמים, לא נוחים, ארכו זמן רב, עלו הון לא קטן וגם הכאיבו. כיום, השתלת שיניים ביום אחד מאפשרת לכם לזכות בפה מלא שיניים, תוך פרק זמן קצר ביותר. השיניים המושתלות בהליך מקוצר זה מתפקדות כשיניים אמיתיות לכל דבר (וזאת, בניגוד לפתרונות הישנים, כמו שיניים תותבות נשלפות, למשל). ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות בתחום השתלות השיניים, העלימה את כל חסרונות גישות הטיפול והשיקום הקודמות, ובמקומן, היא מציעה לנו כיום את ההליך האולטימטיבי – יעיל, מהיר וכואב הרבה פחות.

יתרונות הטיפול

לטיפול השתלת שיניים ביום אחד יש את כל היתרונות על פני כל שיטות הטיפול שקדמו לה, במיוחד, במקרים בהם מדובר על חסר מאסיבי בשיניים. במצב כזה, יכול היה המטופל להתלבט בין השיניים התותבות הנשלפות (שבצד הסטיגמה הקשישה שדבקה בהן, ההתמודדות בפועל איתן הייתה מורכבת ומגבילה) לבין השתלת שיניים בדרך הקלאסית, שכללה תקופת החלמה ממושכת בת מספר חודשים בין השתלת הברגים לבין העמסת השיניים עליהם. השתלת שיניים ביום אחד חוסכת טיפולים ארוכים וכואבים שמשתרעים על פני תקופה ארוכה ואף כרוכים באי נוחות, בסבל ובהוצאות מתוכננות וגם כאלה שהן בלתי צפויות.

צהר לחיוך - השתלות שיניים ביום אחד

מרפאת צהר לחיוך הוקמה ב-1991 בחולון על ידי ד”ר עמירם צהר (בוגר בית הספר לרפואת השיניים, באוניברסיטת תל אביב, 1989). לאורך כל שנות קיומה, המרפאה מקפידה לעמוד בחזית הטכנולוגית הנוגעת לטיפולי שיניים ופרוצדורות כירורגיות שמטרתן שיפור איכות חייהם של מטופלי המרפאה. בנוסף למקצועיות ולניסיון, מאופיינת המרפאה ביחס החם והאישי, בליווי הצמוד שמקבל בה כל מטופל, ובנכונותם של מומחי המרפאה למצוא את הפתרון הנכון והמתאים ביותר לכל מטופל או מטופלת המגיעים אליה. חדשנותה ועדכניותה של המרפאה מובילה לכך, כי בפני כל מטופל המגיע אליה נפרשות כל האפשרויות הקיימות לטיפול במצבו הספציפי, וכי כל טיפול כזה נעשה בציוד החדשני והיעיל ביותר, תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בתחום.

לקביעת תור לבדיקה השאר פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

נגישות