הקצעת שורשים למטופלים בעלי חניכיים עבות המסתירות את השיניים

הקצעת שורשים הנו טיפול שמיועד למי שהחניכיים שלו מטפסים עד כדי סיכון להאמיר על השיניים ולהפכן לכלואות. ההבדל בין מטופל שהחניכיים שלו בריאות על אף שהן גבוהות לבין מי שהגובה שלהן מעיד על הצורך בהקצאת שורשים: במקרה הראשון החניכיים מהודקות על השיניים ובמקרה השני נוצר רווח בינן לבין המנשך. רווח זה מסכן את המטופל בחדירת אבנית מבעד אותה שן. הפתרון לחייך כזו הוא טיפול הקצעת שורשים.

מידע בסיסי על טיפול הקצעת שורשים

הקצעת שורשים הנו טיפול שנעשה אצל מומחה חניכיים, רופא שיניים מוסמך בעל הכשרה פרטנית בטיפול בחניכיים. הטיפול נעשה בהרדמה מקומית ומטרתו היא להבליט את תחתית השן על מנת להקצות את השורשים שלה. המטרה היא לא להבליט אותם החוצה, כי אחרי הכל – מקומם מתחת לחניכיים. אבל את החלק שמתחת לכותרת יש לחשוף מעט על חשבון החייך על מנת למנוע ממנו להתרחב עוד ועדו עד כדי סכנה של הסתרה מוחלטת השל השן, ובכך להפיכתה לכלואה.

נחיצות הטיפול בדרך כלל

על פי רוב, הקצעת שורשים נעשית במנשך הקדמי של המטופל, שם ניתן לראות בבירור את התופעה: שיניים קטנות שהגודל שלהן בפועל לא קטן אלא נמך ובכך כוסה על ידי החניכיים. כאשר קבוצה של שיניים שלמות נראות רק בכותרות שלהן ללא אפילו חלק קטן ממרכזי המסה, משמע שיש צורך לבצע הקצעת שורשים על מנת להציל שיניים אלו ולמנוע מהן שלא להשתתף בלעיסה עקב כליאה על ידי החניכיים.

הקצעת שורשים במרפאת צהר לחיוך

צהר לחיוך הנה מרפאת שיניים פרטית בה נעשה טיפול הקצעת שורשים. מטרת הטיפול היא לחשוף את החלק המרכזי ומעט מהתחתון של השיניים תוך שהשורשים נשארים בתוך החניכיים אך החניכיים עצמן אינן גדלות עד כדי הסתרת השן. הטיפול נעשה על ידי מומחי חניכיים בעלי שם בהרדמה מקומית. אם אתם חושבים שאתם צריכים טיפול כזה, ניתן להגיע לפגישת אבחון וייעוץ במרפאת צהר לחיוך, שם המומחים יספקו לכם חוות דעת רפואית לגבי מצב החניכיים שלכם והטיפול הנדרש כדי להחזיר אותן לגודלן הטבעי, אשר נחוץ לשמירה על השיניים שלכם.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות