הלבנת שיניים עם חומר לחמצון כתמים קשים

טיפול זה נועד לכל מי שזקוק להלבנה מידית שאיננה כרוכה בטיפול ממושך עם ציפוי קשיח או כתר. זה טיפול שמתבסס על חומר גמיש ומהיר למריחה אשר גורם לתמורה מרכזית אחת, חמצון כתמים קשים במנשך הקדמי. זה הועד למי שזקוק לצילום של יום אחד, על מנת להציג חיוך לבן ויפה. הטיפול נחשב לקל שבקלים בקרב כל הפרוצדורות בשיניים וניתן לקבל אותו במרפאת מומחים.

הטיפול נועד למי שמעוניין להלבין את שיניו

חשוב לציין כי מדובר בהלבנה זמנית. זמניות ההלבנה נובעת מכך שהמטופל אינו זקוק להלבנת-עד שתצריך ממנו משאבים יקרים והמתנה ממושכת לתוצאה (למשל כשעושים כתר שמטרתו היא להלבין). לכן, המטופל יעדיף במקרה בו הוא צריך הלבנה אינסטנט לעשות אותה כאן ועכשיו ולא להמתין. לכן, אל תצרכו טיפול זה אם ההלבנה היא פרויקט ארוך טווח מבחינתכם, אלא רק במצבים בהם בימים הקרובים ממש אתם זקוקים לשיניים קדמיות מולבנות ויפות.

הלבנה חוזרת – אפשרית

אפשרות נוספת לצריכת הלבנת שיניים היא כאשר המטופל מחליט לרענן ולחדש את הפרוצדורה. בהשוואה לטיפול בציפוי למינייט וקל וחומר – בכתר E-max, הטיפול הזה לא יקר, ובנוסף הוא מאד מהיר. ייתכן כי המטופל יגיע למסקנה שזו דרך ההתנהלות המקובלת לדידו. הלבנת השיניים מתהווה, בפועל, ופשוט נשחקת כעבור מספר ימים או שבועות. לכן, מטופלים רבים שאתם מכירים כבעלי שיניים יפות – ייתכן ופועלים על בסיס צריכה זו.

טיפול מהיר ונגיש, ללא ריבוי פרוצדורות

הטיפול מתבסס על קיבוע החומר המלבין, ותו לא. לא נדרשות לו הכנות למעט צחצוח בסיסי לפני ההגעה למרפאה. הטיפול יכול להינתן בכל מרפאת שיניים בה מספקים מענה אסתטיקה דנטלית, והמטופל או המטופלת יוצאים עם שיניים לבנות וחלקות כבר בסיומו.

להלבין את השיניים במחיר נגיש

זהו הטיפול הכלכלי ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית. בשנים האחרונות, אנו עדים לכך שיותר ויותר אנשים מודעים לרמת הלובן של השיניים שלהם ומעוניינים לטפח אותה במטרה להציג חיוך יפה בתמונות. לכן, מי שהולך בקו זה ומעונין להתחיל במחיר נמוך ובתוצאה מרשימה, יכול לשים פעמיו להלבנת שיניים מסוג זה וליהנות מהיתרונות.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות