הלבנת שיניים לחיוך לבן ומושלם

טיפול זה ניחן בתוצאה זמנית קצרת טווח. מטרתו היא להציג את פיו של המטופל כשהוא לבן ונוצץ ובכך להשלים את צילומיו או הצגתו ברבים כלא פחות ממושלמים. אנשים נזקקים להלבנה מסוג כזה לפני צילומים, במהלך נשיאת נאומים או בכל פעם שהם מעוררים קשר כלשהו עם הציבור וצריכים להיראות במיטבם. ההלבנה פשוט נשמרת לאותם אירועים משום שבפה עצמו היא קצרת טווח במובהק וסופה להתפרק מהר.

הציפוי נמשח לכל אורך ורוחב המנשך

עטיפת השיניים בחומר חרסינה לבן נעשית לכל אורכן ורוחבן בכל ארבעת הלסתות. בכך, נהנה המטופל משכבה אחידה של לבן שלג בפיו, שכבה בוהקת עמה הוא יכול להצטלם ולהשיג את המיטב בתמונותיו ובסרטוניו. מבחינה אמפירית, זה נחשב לחומר הכי מלבין בטיפולי השיניים. הוא לבן יותר מקומפוזיט ולא פחות מכך, שומר על השיניים לבנות הרבה יותר ממנו. הקומפוזיט הוא אמנם חומר מאד חזק פיזית אבל מוכתם על ספל הקפה הראשון. ציפוי חרסינה דק נשאר לבן גם אם אכלתם צבעי מאכל או עישנתם בהיקפים גדולים.

טיפול מהיר ויעיל מאד

בהשוואה לטיפולי הלבנה אחרים המבוססים על קומפוזיט, חומר זה מהיר מאד להטמעה. הוא לא דורש סדציה או הרדמה מקומית, אלא יכול להיות מיושם על פיו של המטופל לגמרי כרגיל.טיפול זה ניחן בתוצאת גימור כה מהירה עד כי רבים ששואפים להסדיר חיוך לבן פונים לשירות זה ונהנים מעיצוב שיניים אסתטי ברמה גבוהה ביותר. אחרי הטיפול חשוב להיות זהירים ולהגיע לאירוע מוכן, כשאתם עם שיניים מולבנות ויפות. רק בדרך זו תוכלו להסדיר תמונות איכות לרשתות חברתיות ולהתחיל לעניין ברמה הוויזואלית את מי שנמצא מולכם. הטיפול מתבצע על דיי מומחים. פנו אלינו והסדירו אותו בהקדם!

חסרונות ההלבנה

כפי שציינו, להלבנה מסוג כזה ישנם חסרונות. בראש ובראשונה, מדובר על חומר מתכלה מהר. הוא נשבר בשלב מסוים על אחת השיניים. השבר עצמו אינו כואב, ואם הוא נעשה במקום לא מרכזי (למשל בשיניים הטוחנות) אפשר עוד לחיות עם הציפוי כך שייראה שלם אך הוא יתמסמס בהדרגה. שבר באזור בולט וקדמי צפוי לבטל מידית את כל השפעת הציפוי ולא ניתן יהיה לתקן עבודה קיימת אלא רק לשלם על חדשה.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות