היתרונות של רפואת שיניים ממוחשבת

רפואת שיניים ממוחשבת מייעלת תהליכי ריפוי שיניים באופן כזה שגם במשימות המצריכות, בדרך כלל, טיפולים חוזרים, לא יהיה בכך צורך. כמה פעמים הרופא טעה בפיסול הכתר במעבדה אצלכם? בבניית השתל החדש? אפילו בבנייה ראשונה בהחלט של הכתר הזמני לפני תחילת לקיחת המידות? אנחנו מניחים שהפרויקטים הללו הצריכו לפחות 2 מפגשים עד שהרופא למד איך השן שלכם בנויה, והנדס נכון את הרכיב המבוקש. רפואת שיניים ממוחשבת באה לפתור בדיוק את הבעיה הזו ולהבטיח שכל רופא יוכל לייצר לכל מתרפא את האביזר המושלם לפה שלו, המתאים במדויק עבורו.

בניית שתלים בטכניקה ממוחשבת

מעתה, לא צריך להתבסס על פענוח מלאכותי של מסמכי צילום שן כדי להתחקות אחר המבנה של השורש שנעקר. הזננת הצילום לתוכנה ייעודית משרטטת לרופא במדויק איך צריך להיראות השתל, אלו זוויות לקחת, איפה בשתל לעשות חצי עיגול יותר חד ואיפה הוא צריך להיות יותר קהה, עד כדי התאמה מושלמת להברגה בחייך המטופל. בניית שתלים באמצעות רפואת שיניים ממוחשבת נחשבת פשוטה ומהירה, והפציינט יוצא עם שתל מתאים כבר במפגש הראשון, ללא צורך בהתייצבות לטיפולים חוזרים בשל לקיחת מידות לא טובה.

יצירת כתרים מזירקוניה ומחרסינה בדייקנות חסרת פשרות

אחד ה- “טקסים” הכי ידועים במרפאות שיניים הוא התאמת הכתר. לא חשוב כמה הרופא חשב, הגה וחידד את חושיו ביצירת כתרים זמניים, תרגום מעשיו לכתר קבוע מוביל בדרך כלל לחוסר התאמה שבמקרה הטוב מסתיים בשיוף והורדת גובה וברוב המקרים זה מסתיים מסורבל יותר ומצריך מהלקוח להאריך את הטיפול בעוד מפגש כדי לתקן במעבדה את האביזר. כאשר רופא השיניים שלכם מתבסס על רפואת שיניים ממוחשבת, אתם יכולים לקבל כתר אמיתי, ולא רק זמני, כבר במפגש הראשון על פי לוח הזמנים להכנת הכתר, ללא הפתעות שעלולות להיווצר עקב חוסר התאמה.

פענוח בדיקת עצם ביעילות למטופל עקור שיניים

מטופל שעוקרים לו שיניים לא חושש רק מהעקירה כפרוצדורה אלא ממה שיבוא אחר כך: “ומה אם אין לי מספיק עצם? איך אעשה שתלים”? הוא בוודאי חושב לעצמו. עם רפואת שיניים ממוחשבת ניתן לבצע בדיקה כבר בסיום העקירה ולהחזיר לפציינט תשובה האם הוא מתאים להשתלה או שחסרה לו עצם. רפואת שיניים ממוחשבת מספקת לרופא מיפוי מלא של עצמות הלסת ומעדכנת אותו אם קיים או לא קיים מחסור.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות