דברים שכדאי לדעת על ציפוי חרסינה LAMINATE

ציפוי חרסינה LAMINATE הוא הציפוי הלבן ביותר והמוגן ביותר בשמירה על הלובן שלו. בהשוואה לקומפוזיט, למשל, שהלובן שלו תלוי בחשיפה לצבעי מאכל, סיגריות וקפה, כאשר חוסר חשיפה מוחלט שומר על הלובן וחשיפה מצהיבה אותו, ציפוי חרסינה LAMINATE אינו רגיש לפגעים של מאכלים ומשקאות אלו. ניתן לצרוך אותם באין מפריע ועדיין לשמור על לובן השיניים באופן מוחלט. מדוע לא כולם ממהרים לרכוש ציפוי חרסינה LAMINATE? מהם החסרונות שלו ולמי הוא מתאים במיוחד על אף חסרונות אלו.

כדאי לדעת – החסרונות של הלמינייט

ציפוי חרסינה LAMINATE אינו מגיע בעוצמה שלחו לציפוי קומפוזיט. זהו אמנם חומר לבן יותר ושמור יותר בגוון אבל לא שמור כלל ועיקר כשזה מגיע לכוח פיזי: לעיסת תפוחים, בוטנים וכד’. שבירת הציפוי אינה מסוכנת, משום שהשן קיימת ומדובר בסך הכל בשכבת לובן אסתטית. אבל מי שתכנן להציג בחברה שיניים לבנות ונגיסה בתפוח מנפצת לו את הציפוי – אפשר לומר שהרס לעצמו את התכניות. מה שמביא אותנו לסוגיה למי הציפוי מתאים כאשר מסדירים אותו.

התאמת הציפוי – למי שזקוק להצגת שיניים לבנות לטווח קצר

אנשים שנמצאים לפני הופעה, נאום או צילום, ובפרט צילום וידאו, יזדקקו לציפוי זה. הוא לא חזק, אבל ככל ששומרים על אכילת מזונות רכים ניתן לצרוך איזה קפה או מאכל שרוצים, כולל צבעי מאכל, וליהנות מציפוי שלם, לבן ומבריק ללא פגע. לכן, אם אתם מצטלמים או נמצאים לפני נאום או הופעה חשובה, ציפוי חרסינה LAMINATE הוא כלי מאד חשוב שישמור על החיוך שלכם לבן לחלוטין.

מה קורה כאשר הציפוי נשבר

לא ניתן לתקן את השן בה זה נשבר וביננו השיניים שמשתתפות בלעיסה מאבדות ראשונות את הציפוי, ולכן השבר הראשוני אינו נורא כל כך ברמה האסתטית. ברם אם הציפוי נפל ולו בחלק קטן לא ניתן להשיב אותו אלא לחכות שכולו ייעלם בהדרגה בימים הבאים. מי שזקוק להלבנת שיניים שהיא גם חזקה יבחר בהלבנת קומפוזיט אבל בשונה מהלמינייט היא לא 100% לבנה. די בספל קפה אחד כדי להצהיב את הציפוי ולכן הוא נועד בעיקר למטרות רפואיות: לחזק את השיניים באמצעות הוספת חומר קדמי חסון יותר מהפלאק שלהן.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות