דברים שכדאי לדעת על הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא טיפול שניתן ליישם במגוון אופנים. בחירת המסלול של ההלבנה הוא תלוי מטרה. אם מטרתכם היא להלבין את השיניים באופן זמני כדי לצלם תמונות וסרטונים מחויכים יש לכך פתרון אחד. אם מדובר בהלבנה שיש בה גם מוטיב של חיזוק המנשך מבחינה רפואית, יש לכך פתרון אחר. במאמר זה נדון בשני סוגי הפתרונות ונספק את כל המידע שחשוב לדעת לגביהם.

הלבנת שיניים ארוכת טווח, חזקה ורפואית מבוססת קומפוזיט

הלבנת שיניים מסוג זה נקראת הלבנת קומפוזיט. חשוב לציין כי מדובר בהלבנה שהיא יותר רפואית מאשר אסתטית, משום שהחומר אינו שומר ב- 100% על הלבנתו. זהו חומר שרגיש לצבעי מאכל, קפה וסיגריות. כבר בהתנהלות הראשונה שלכם עם החומרים הללו – ההלבנה צפויה לספוג הצהבה, אבל ברמת חומרה מופחתת מאשר שן ללא ציפוי זה. היתרון הגדול שלו הוא בחוזק שלו. זהו אחד החומרים החזקים בספרות הדנטלית ולראייה, הוא החומר ממנו מרכיבים סתימות לבנות. השימוש העיקרי בו נועד לחיזוק השיניים והטמעת אפקט של הלבנה לטווח קצוב.

הלבנת שיניים קצרת טווח, איכותית, ללא רגישות לצבע מאכל מבוססת חרסינה

הלבנה זו שנקראת גם ציפוי “למינייט” היא ההלבנה החזקה ביותר מבחינה אסתטית. גם אם שותים קפה ומעשנים, היא נשארת כמו שהיא הייתה: 100% לבנה. אי אפשר לפגוע בזה. חשוב לציין כי החומר מבחינה פיזית אינו חזק וצפוי להישבר במהלך השבועות הקרובים. זה לא פגע רפואי ולא מצריך התערבות של רופא. ההתמסמסות צפויה, כי זו תכונתו של החומר הזה. משתמשים בהלבנה הזו לפני ימי הפקות וצילומים, הופעות, נשיאת נאומים וכל מצב בו האדם המולבן צריך להיראות במיטבו גם כשזה נוגע לחיוך שלו. ילדי בר מצווה ובנות לפני בת מצווה משתמשים/ות בטיפול זה פעמים רבות לפני החגיגה.

צהר לחיוך – מרפאת השיניים שתגרום לכך לחייך באסתטיות

במרפאת השיניים צהר לחיוך מספקים את כל טיפולי הלבנת השיניים בהתאם לצרכי המטופל. האחרון נהנה מהלבנת שיניים איכותית על פי צרכיו ומטרותיו. ניתן ליישם הלבנת שיניים מקומפוזיט או מחרסינה 100% לבנה וליהנות מתוצאות נלבנה איכותיות ומחויכות במיוחד. פנו למרפאת השיניים צהר לחיוך למידע נוסף!

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות