דברים שחשוב להכיר לפני שבוחרים רופא שיניים בחולון

בחירת רופא שיניים בחולון מצריכה ידע במגוון נושאים העוסקים בתחומים שונים. במאמר זה נסקור את כל מה שאתם צריכים לדעת, הן עבור רפואת ילדים והן עבור רפואת מבוגרים, הן עבור טיפולים משמרים והן עבור טיפולים כירורגיים ומורכבים, וזאת על מנת שתוכלו לבחור ברופא המושלם שיתאים ביותר לביצוע הפעולות הדנטליות הנדרשות.

התאמת טיפולי השיניים לילדים – זה מה שצריך לדעת

מרפאת שיניים שמיועדת לטיפול ילדים צריכה להכין את הטיפול כך שיתאים עבורם במצבים שונים, כולל במצב של פוביה דנטלית, או בעברית פשוטה – פחד בלתי נשלט מטיפול השיניים. ניתן להרדים בגז צחוק, זה עובד עבור רוב הילדים, אך חשוב שיהיה ניתן לבצע גם סדציה עמוקה לטשטוש כלל גופי, בזריקה. טיפול זה מיועד גם עבור מבוגרים החוששים מטיפול השיניים יתר על המידה.

טיפולים משמרים במרפאת שיניים בחולון

רופא שיניים בחולון צריך לספק למטופל שלו את כל סט הטיפולים המשמרים לו הוא עשוי להיות זקוק: שיננית, סתימות לבנות או אמלגם וטיפולי שורש. אלו הן יחידות הטיפול הבסיסיות ביותר, בהן משתמשים לריפוי שן שלא עברה אירוע דנטלי בעבר, ונוצר בה חור בודד או שהתפתח בה זיהום פנימי שהוביל לכאב. הטיפולים המשמרים מהווים את המשימות הדנטליות הנדרשות כדי להימנע ככל הניתן מעקירת שיניים.

טיפולים כירורגיים ומורכבים במרפאת שיניים בחולון

כאשר המטופל נדרש להסדיר איזשהו טיפול כירורגי, החל מעקירת שן פשוטה ועד הטמעת שתל וכתר מעליו, הוא צריך לוודא שיש לו מענה שהוא לא רק נכון מבחינה רפואית אלא גם יעיל וחוסך בכאבים ככל שניתן. הדבר מתבטא בחדשנות טכנולוגית בכל הדרגים, החל מדרג פענוח צילום ה- CT, בו יש להשתמש בסורק דנטלי כדי לקבוע אם יש או אין מספיק עצם לביצוע השתלה, ועד לדרג הניתוח עצמו, במידה ואין מספיק עצם, שם יש להשתמש בדרכים חדשניות לביצוע הרמת הסינוס, למשל הרמה באמצעות משאבת מים פיזיולוגיים במקום בניתוח.

הלבנה ואסתטיקה – כל המענה

רופא שיניים בחולון צריך לספק למטופליו טיפולי אסתטיקה על פי דרישה. ישנה אסתטיקה רפואית המגשימה עבור המטופל מנשך שיניים חזק יותר מקומפוזיט אך זהו לא חומר משמר-לובן והוא צפוי להתבלות בצבע מאכל, קפה או סיגריות. לחילופין, ישנה הלבנת שיניים Laminate מחרסינה ששומרת על הלובן שלה אך היא לא נועדה לחיזוק השיניים אלא רק להצגת לובן אסתטי. הציפוי צפוי להישבר בתוך ימים ספורים, והוא מיועד בעיקר לצילומים רגעיים.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות