דברים שחשוב לדעת לפני הסדרת טיפולי שיניים בחולון

טיפולי שיניים בחולון חשוב להסדיר רק במרפאה בה מסופק מענה יעיל, מקצועי וממוקד לכל מטרה, החל מתשתיות הרפואה הבסיסיות ביותר לשימור השיניים ועד לטיפולים מורכבים וכירורגיים העוסקים בשיקום הפה. על מרפאת השיניים שלכם בחולון לספק גם מענה בתחום ההלבנה והאסתטיקה על פי הנדרש. אלו הם הדברים שחשוב לדעת באמת לפני שבוחרים היכן להסדיר טיפולי שיניים בחולון.

יישום טיפולי בסיס בשיניים ביעילות על פי מצבו של המטופל

ישנם כל מיני מטופלים שעשויים לחוות את טיפולי הבסיס. החל מביקור מקרי אצל שיננית ועד הסדרת סתימה או טיפול שורש, ישנם מטופלים שייקחו את הנושא בקלות וישנם כאלו שיפחדו ויחששו מהטיפול. הם יחששו כנראה מכל טיפול שיניים עקב פוביה דנטלית. את טיפולי הבסיס חשוב לדעת להסדיר גם במצבים כאלה. אם אתם שולחים ילד למרפאה שאתם יודעים שיש לו פוביה דנטלית, חשוב שיהיה מענה כמו גז צחוק ובמקרים חריגים גם סדציה, הזרקת טשטוש ישירה לפני שמתחילים לטפל. הסדציה הנה בשימוש בעיקר בקרב מבוגרים החוששים מהטיפול.

השלמת טיפולי שיקום פה באופן מדויק, יעיל וממוקד

טיפולי שיקום פה הם עקירות שיניים, שתלים וכתרים. עליהם להתבצע על בסיס רפואת שיניים ממוחשבת. ודאו כי במרפאה בה אתם עומדים להסדיר טיפולי שיניים בחולון ישנו סורק דנטלי לפענוח צילומי CT על מנת לגבש חוות דעת מדויקת האם חסרה או לא חסרה לכם עצם בלסת. שליחה לניתוח הרמת סינוס שלא לצורך היא מאורע שלא הייתם רוצים להיות בו בשל מורכבותו ומשך הזמן שייקח להגיע לעצם משלכם. גם בתחום הכתרים חשוב לוודא שאתם מבקרים במרפאה שתיישם עבורכם את הבניה באמצעות מחשב על מנת שהיא תתקבל מדויקת וללא צורך בביקורים חוזרים. יצירתיות צריכה להיות מיושמת גם בתחום הכירורגי, למשל הרמת סינוס באמצעות שתל מים פיזיולוגיים במקום בניתוח.

אסתטיקה דנטלית על פי הייעוד של המטופל

ישנם מטופלים הזקוקים להלבנת שיניים כדי לחזק אותן וישנן כאלו שזקוקים להלבנה לצילומים. ההבדל בין השניים קריטי להבנה. הלבנה לחיזוק השיניים נעשית עם החומר ממנו מייצרים סתימות לבנות, קומפוזיט. היתרון שלו הוא שהוא חומר חזק מאד. החיסרון הוא שאיננו נשאר לבן אלא מתבלה כבר בארוחה הראשונה. זאת, לעומת ציפוי Laminate מחרסינה אמיתית שנועד לצילומים כי הוא לעולם לא מתבלה אלא נשאר לבן. החיסרון שלו הוא שהוא אינו חזק וצפוי להתמסמס בתוך זמן קצר.

להתאמת הטיפול המושלם עבורך

נגישות